Gå til innhold

Handleliste for student!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har alltid handlet sporadisk, og dette blir ikke særlig billig i lengden. Nå må jeg begynne å tenke mer økonomisk, og tenkte derfor å skrive ned handleliste, sånn at jeg kan storhandle når studielånet kommer nå på fredag. Har ikke tenkt ut så mange middager, da jeg har svært dårlig fantasi og ikke er noe flink til å lage mat..

Noen som har noen tips til meg? Skal kjøpe litt kjøttdeig, potetmos, grønnsaksblandinger noen supper og sånt - men sett bort fra det er jeg helt blank! Har dere en handleliste eller noe jeg kan få se? Eller noen middagstips generelt til en liten student? :sjenert: Etter husleien er betalt har jeg rundt 2800 kr å bruke på mat denne mnd, så helst ingen dyre greier :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beste tipset jeg kan gi når det gjelder middager er å tenke stort. Kjøp økonomipakker av ting. Da har du middager for flere dager. Kjøper du for eksempel økonomipakke med kylling kan du lage mye forskjellig! Wok med kylling, kylling og ris, kylling i pitabrød, kylling og pasta og masse andre retter og supper med kylling til.

Du kan jo melde deg inn i facebook-gruppen jeg linker til nedenfor. Middagstips for og til studenter. Har ikke vært inne noe særlig og sett, men du finner sikkert noe bra der!

http://www.facebook.com/group.php?gid=8979427915#!/group.php?gid=8979427915&v=info

Gjest Airi Chikako
Skrevet

Beste tipset jeg kan gi når det gjelder middager er å tenke stort. Kjøp økonomipakker av ting. Da har du middager for flere dager. Kjøper du for eksempel økonomipakke med kylling kan du lage mye forskjellig! Wok med kylling, kylling og ris, kylling i pitabrød, kylling og pasta og masse andre retter og supper med kylling til.

Du kan jo melde deg inn i facebook-gruppen jeg linker til nedenfor. Middagstips for og til studenter. Har ikke vært inne noe særlig og sett, men du finner sikkert noe bra der!

http://www.facebook.com/group.php?gid=8979427915#!/group.php?gid=8979427915&v=info

Problemet er jo at mange av oss studenter ikke har stor nok fryserboks til å ha glede av økonomipakningene. Dette er noe som gjør at jeg bruker mye mer penger enn nødvendig, i alle fall.

Skrevet

Jeg har heldigvis fryser :)

ts

Skrevet

Syns dette tipset var bra jeg!

Sorry, mente denne handlelista

Skrevet

Sorry, mente denne handlelista

Altså denne

Skrevet

Jeg pleier å skrive en stor handleliste over hva jeg skal ha hele uken, og benytte meg av first price tilbudene hvis jeg finner dem! :)

Hvis jeg ikke gjør det, ender jeg med å kaste så fryktelig mye mat.. For det blir som oftest: "Åja, den kunne vært fint.." "Ja, men det kunne vi trengt!..." Å, det fikk jeg skikkelig lyst på!"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...