Gå til innhold

Gratis cruise til alle se & hør lesere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så dette på 1. siden av se & hør i dag.

Dere som leser se & hør, er det sant at man får gratis tur med DFDS (eller hva det var) eller er det bare tull?

Nysgjerrig, men gidder ikke bruke penger på se&hør ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere som leser se & hør, er det sant at man får gratis tur med DFDS (eller hva det var) eller er det bare tull?

Du får jo uansett ikke bli med for du gidder jo ikke å lese Se & Hør.

Skrevet

Om jeg får en gratis tur kan jeg alltids vurdere litt sladder hehe ;-)

Skrevet

Om jeg får en gratis tur kan jeg alltids vurdere litt sladder hehe ;-)

Da skal jeg sladre på deg til redaktøren!

Skrevet

Hadde ikke lest VÅS & RØR, mener SE & HØR, for en million en gang.

Skrevet

Hadde ikke lest VÅS & RØR, mener SE & HØR, for en million en gang.

Mer seriøst enn Dagbladet og VG ihvertfall.

Skrevet

Ingen som vil svare seriøst på dette? Jeg kjøper Se & Hør en gang i blant og ville gjerne visst om det TS sier er riktig.

Skrevet

Ingen som vil svare seriøst på dette? Jeg kjøper Se & Hør en gang i blant og ville gjerne visst om det TS sier er riktig.

Gå og kjøp det selv, da vel.

Skrevet

Gå og kjøp det selv, da vel.

Hva er det du tøffer deg for da? Svar på spørsmål eller klapp igjen, :)

Skrevet

Ja, det er sant tror jeg. Fikk en mld på tlf. Av en eller annen grunn er jeg medlem av Se og hør klubben... :sjenert:

Skrevet

Hva er det du tøffer deg for da? Svar på spørsmål eller klapp igjen, :)

Enig !!!!!

Skrevet

Ja, det er sant tror jeg. Fikk en mld på tlf. Av en eller annen grunn er jeg medlem av Se og hør klubben... :sjenert:

Fikk du mld om at du hadde vunnet tur eller noe?

Hyggelig med folk som faktisk gidder å svare på spørsmålet, tusen takk :-)

Skrevet

ja man får det.. kjøpte det tidligere i dag, men er sånn drittlugar osv da.. ingen ting inkludert liksom

Skrevet

Jeg fikk også melding på mobilen om det. Sjekka på nettsida og hvis jeg forstod det riktig:

Man må betale 100kr før reisa. De 100kr får man igjen via et 100krs verdikort som kan brukes på båten...

Det kan sikkert ikke brukes til hva som helst, dermed er ikke turen akkurat gratis.

Skrevet

Det er vel sånn at turen er mer eller mindre "gratis", men du må betale hvis du vil ha oppgradert lugar f.eks. Tror det DFDS og andre rederier i hovedsak tjener penger på er det som selges om bord, og ikke selve reisen. Det er grunnen til at de stadig vekk deler ut gratis reiser med båtene sine.

Men en stor ulempe med Se & Hør-dealen er at den ikke gjelder utreise på fredager. Det er jo de mest populære avgangene.

Gjest Sofia86
Skrevet

Trenger ikke å kjøpe Se og Hør, her har du nett siden du kan bestille fra :)

http://www.dfdsseaways.no/singlepage/co_pro/seher

Skrevet

Selve reisen er gratis (billigste lugar), men man får ikke noe som helst annet. Det vil si at måltidene må man betale selv (man skal jo gjerne spise i løpet av turen). Om man så velger å ikke legge igjen noen andre penger på båten så er jo likevel bare måltidene dyrere enn lugaren.

Skrevet

Selve reisen er gratis (billigste lugar), men man får ikke noe som helst annet. Det vil si at måltidene må man betale selv (man skal jo gjerne spise i løpet av turen). Om man så velger å ikke legge igjen noen andre penger på båten så er jo likevel bare måltidene dyrere enn lugaren.

Skrevet

Jeg regnet med det at det stemmer, siden DFDS ofte deler ut slike gratisbiletter med de enkleste lugarene og minst populære avreisedagene. Dette er for å fylle opp båten i lavsesong, siden de fleste som reiser både spiser og drikker, og handler litt i taxfree'en og da går de i pluss. Ingenting utrolig med dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...