Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet noen av dere smartinger hvordan man kan få en PC med windows XP til å gjøre automatisk spyware/adware scanning med et spywareprogram, f.eks daglig scan?

Videoannonse
Annonse
Gjest Thefainter
Skrevet

Gå inn på innstillingene på spyware-programmet ditt og sett det til å scanne hver uke.

Hver dag er ikke nødvendig :)

Skrevet

Gå inn på innstillingene på spyware-programmet ditt og sett det til å scanne hver uke.

Hver dag er ikke nødvendig :)

Hva slags spyware program bør man bruke da? :)

Hva bruker du? :)

Gjest Thefainter
Skrevet

Jeg har Norton360. Det er dyrt, men jeg fikk det billig

Eller så er Spybot enkelt og fint, og blir brukt av mange :)

Gjest Nedfall
Skrevet

Jeg har Norton360. Det er dyrt, men jeg fikk det billig

Eller så er Spybot enkelt og fint, og blir brukt av mange :)

Hvorfor ikke bruke Microsoft sitt eget antivirus/malware program? Kjører lett, og tar det meste. Gratis.

At noen vil betale for Norton, syns jeg er rart. Det er kanskje mindre ressurrskrevende idag enn tidligere, men har dårlig erfaring med det der. En softwareprodusent som ser seg nødt til å lage en spesiell removaltool for fjerne sitt eget program, er jeg skeptisk til..

Gjest Violently Happy
Skrevet

Hvorfor ikke bruke Microsoft sitt eget antivirus/malware program? Kjører lett, og tar det meste. Gratis.

Knallbra synes jeg MSE er. :)

Har ikke hatt noe problemer med det siden jeg installerte det engang i fjor høst. Har hatt Avira, avast!, Norton, Norman og gudvethva- bare problemer. :P

Skrevet

Dersom du har antivirus og bare trenger et tillegg så anbefaler jeg deg Malwarebytes' Anti-Maleware.

Ellers så har du Spybot Search & Destroy

Gjest Violently Happy
Skrevet

Dersom du har antivirus og bare trenger et tillegg så anbefaler jeg deg Malwarebytes' Anti-Maleware.

Man trenger strengt tatt ikke mer enn MSE og Malwarebytes. Det holder i massevis. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...