AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2010 #1 Del Skrevet 12. oktober 2010 Hei jeg skulle leke mor og far og unge la med min venninnes datter "Hilde" som jeg passet. "Hilde" har nylig fylt fem. Jeg skulle være unge og min venninnes datter "Hilde" skulle være min mor bamsen skulle være min far. Joda jeg satt på gulvet og var unge pappa og ”mamma””hilde” var også der Hilde: her har du mat da vennen. Hilde: å nei nå må du skynde deg og spise vi har det travelt mamma skal på jobb. Sånn vennen nå tar vi med maten i hånden. Hilde: vi har det veldig travelt nå derfor må du ikke somle sånn da vet du spise litt fortere da barnet mitt. Hilde: Og nei hvor har du gjort av maten da vennen? Sa jeg ikke at du skulle ta med maten, nei jeg glemte kanskje og si det jeg. Det er mammas feil.. Hilde løper tilbake og henter flere klosser. Hilde:Sånn nå kan du være litt med pappa da så, mamma skal bare på jobben en tur. Hade da barnet mitt. Hilde tilbake: hei hei barnet mitt gi klem, her nå jeg handlet mat skynde og dekke diverse gjenstander klosser ec utover. Nå må dere spise ja nå har mamma det veldig travelt, hade hade så springe igjen. Stresse komme tilbake ja så fikk jeg flere klosser men mens vi spiste så måtte "pappa" på jobb. Måtte si hade, så kom pappa (bamsen) tilbake og hilde ba meg om å si hei til pappen (bamsen)med en gang og like etter skulle jeg si hade til mammaen igjen. Og sånn gikk den leken måtte skynde og spise så drikke så si hei og så hade. Mor og far og unge leken var preget av veldig stress og mas . ... Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/516542-travel-hverdag/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2010 #2 Del Skrevet 12. oktober 2010 Kjenner igjen den at ungene leker det de opplever i hverdagen ja. Og jeg kjenner litt igjen vår egen hverdag også Men heldigvis kun frokosten, som med veeeeeeeeeldig trege barn ofte blir spist på vei ut døra. Men da snakker jeg om noen som bruker 1 time på å gre håret... Husker jeg hadde en unge i barnehagen en gang som plutselig begynte å kjefte veldig i leketelefonen. Han hadde knapt språk på den tiden, men tonen var skarp og vi skjønte godt han lekte sint. Så viser det seg at foreldrene hadde flyttet fra hverandre, og de kranglet mye over telefonen. Han ga bare uttrykk for det han opplevde. Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/516542-travel-hverdag/#findComment-8478281 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå