Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2010 #1 Skrevet 12. oktober 2010 han svarer på meldinger med en gang eller facebook? går ikke ett halvt minutt en gang MEN det er jeg som sender først.. tuller og ler med alle andre UNTATT meg- da blir han helt sten i ansiktet viser tydelig sjalusi, greit nok at dette var i fylla da men likevel, alltid jeg som tar kontakt, forstår han ikke- kan de spille slik for å få noe på deg? ingenting som forundrer meg lenger.
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2010 #3 Skrevet 12. oktober 2010 Nei, han virke ikke sjenert, han direkte ødela for meg da jeg hadde møtt en ny- han var sint på den andre fyren og meg uten grunn synes jeg, selvfølgelig ble han andre jeg hadde møtt skremt. Forstår ikke oppførselen når han tydeligvis ikke like meg.
Gjest Thefainter Skrevet 12. oktober 2010 #4 Skrevet 12. oktober 2010 Hmm...Han høres jo ikke helt bra ut. Sint? Hva ble han så sint av? Og hvorfor tar du kontakt med han, når han ikke tar kontakt med deg, er sjalu og kald rundt deg? :klø: Spør han om hvorfor han er så ivrig på å svare på sms og facebook, men oppfører seg som en dust ellers.
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2010 #5 Skrevet 12. oktober 2010 Hmm...Han høres jo ikke helt bra ut. Sint? Hva ble han så sint av? Og hvorfor tar du kontakt med han, når han ikke tar kontakt med deg, er sjalu og kald rundt deg? :klø: Spør han om hvorfor han er så ivrig på å svare på sms og facebook, men oppfører seg som en dust ellers. tydelig irritert fordi jeg var med en annen mann, hvorfor jeg tok kontakt er privat, tar aldri kontakt mer ( vi har en liten historie fra tidligere) gidd ikke spekulere mer heller, får bare håpe jeg ikke møter på han igjen. han har ingenting med hvem jeg møter. takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå