^KinderMaxi^ Skrevet 12. oktober 2010 #1 Skrevet 12. oktober 2010 I år har jeg bestemt meg for å feire jul hos min samboer familie. Faren hans er 60 og moren er 50. Og de har alt. Aner ikke hva vi skal kjøpe, det blir som regel vin og bilder. Men vil finne på noe helt annet, men de ønsker seg jo bare snille barn Noen som har noen tips til spennende julegaver?
Eliine Skrevet 12. oktober 2010 #2 Skrevet 12. oktober 2010 Her er noen forslag * Kjøp en fin kurv og fyll den med feks vin/spennende ølflakser fra polet, ost,nøtter,snacks, en dvd/cd du tror de vil like, hjemmelaget julegodt etc * Gavekort på kino/ teater/ konsert * Gavekort på dansekurs * Gavekort på En tur med Kiel-ferga * Gavekort på bobkjøring * Lag en personlig fotogave på fesk fotoknudsen.no * Hjemmelaget kroppsskrubb (til henne) Alt du trenger er havsalt,olje og en aromatisk olje fesk lavedel, og en fin krukke og ha det i. *Hjemmelagde lys (kubbelys + serviett)
Periwinkle Skrevet 12. oktober 2010 #3 Skrevet 12. oktober 2010 Kjøp snille barn? Vi kjøpte snille barn til besteforeldre i fjor - en kampanje Røde Kors hadde på den tiden, man betalte 150kr (tror jeg) også fikk man et ark eller noe i den duren hvor det sto "gavekort på snille barn" pluss en del annet De får det de "ønsker" seg og du gir til et veldedig formål
Gjest Guest Skrevet 13. oktober 2010 #4 Skrevet 13. oktober 2010 Ja, som regel har folk i 50-60-årsalderen "alt",- men i hvilken tilstand er tingene deres? Har etter å ha vært på ferie hos foreldrene mine sett at kasseroller og stekepanner burde vært skiftet ut, samme med krydderkrukker og kniver. Kanskje de har knust et par-tre kopper av det fine servicet, og ville vært glad for et nytt? Kanskje kaffetrakteren er fra 1997,- hva med en ny, og et par kopper + en pose deilig kaffe? Kanskje de har 10 melkeglass som er grå og av forskjellige sorter? Lurt å ta en titt.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2010 #5 Skrevet 13. oktober 2010 Jeg og mannen er i den aldersgruppen. Vi hadde blitt glad for god vin eller portvin, billetter til konsert eller teater, en god kjøkkenkniv, en kurv med spennende ingredienser til matlaging eventuelt med noen oppskrifter. Ellers så synes jeg gjest hadde gode forslag. Vi kunne for eksempel trengt nye håndklær.
^KinderMaxi^ Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter #6 Skrevet 13. oktober 2010 Ja, det eneste problemet er at de kjøper alt nytt når de trenger det. Dvs at det de har - er mer enn brukevennlig. Men jeg ser mange gode forslag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå