meelissa Skrevet 12. oktober 2010 #1 Skrevet 12. oktober 2010 Hei! Før helgen nettshoppet jeg litt på Ellos og Strawberrynet. I dag ser jeg at pengene enda ikke er trekt fra konto (tror jeg? Står ikke noe i nettbanken i alle fall.) og kan heller ikke finne noen plass det står at beløpene er reserverte. Hva kan dette skyldes? Eller er jeg bare dårlig å lete etter reserverte beløp? Synes dette var veldig merkelig, spesielt siden begge pakkene er sendt.
Alpefiol Skrevet 12. oktober 2010 #2 Skrevet 12. oktober 2010 Jeg handler ikke så mye på nettet, men har opplevd at beløpet trekkes/reserveres med en gang. Så etter noen dager så er de tilbake! for så å forsvinne igjen dagen etter. Akkurat som de blir ført tilbake før de trekkes fra konto "for godt".
Zzyzx Skrevet 12. oktober 2010 #3 Skrevet 12. oktober 2010 (endret) Det er litt treghet i systemene noen ganger. De trekkes nok etter hvert uansett. Endret 12. oktober 2010 av Zzyzx
meelissa Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 12. oktober 2010 Takk for svar Får bare sjekke etterhvert da! Men synes det er ekkelt at jeg har penger som jeg egentlig ikke har, hvis dere skjønner. Har aldri opplevd dette før, og har handlet myye på nett, både på SN og Ellos.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå