Gå til innhold

Må si jeg liker å være singel!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg koser meg meg jentene mine når de er hos meg, og koser meg med venner når jeg er alene. Syns det er så digg å kunne gjøre hva jeg vil og når jeg vil. Det eneste jeg savner er sex og kosen på en søndag, f.eks.

Er blitt såpass kresen også, så jeg tror at det tar lang tid før jeg finner meg en ny en. Kynisk er jeg også blitt, etter utroskap og dritt..

Så akkurat nå NYTER jeg å være alene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg håper og tror at jeg snart også er der!

Sliter litt ennå, men.....

Skrevet

Jeg koser meg meg jentene mine når de er hos meg, og koser meg med venner når jeg er alene. Syns det er så digg å kunne gjøre hva jeg vil og når jeg vil. Det eneste jeg savner er sex og kosen på en søndag, f.eks.

Er blitt såpass kresen også, så jeg tror at det tar lang tid før jeg finner meg en ny en. Kynisk er jeg også blitt, etter utroskap og dritt..

Så akkurat nå NYTER jeg å være alene.

Akkurat sånn har jeg hatt det flere mnd nå,og jeg nyter det fortsatt :) Men kynisk er jeg ikke da,men kresen.....tja...jo, kanskje litt. hehe

Skrevet

Jeg har vært kjempeglad for å være singel i flere måneder nå. Tror ikke at jeg er spesielt kresen, men jeg har funnet ut en del om hva jeg ikke vil ha i en evt. kjæreste, så inntil det store skjer helt av seg selv, ligger jeg lavt og koser meg med min frihet til å gjøre akkurat som jeg vil.

Ingen misforståelser. Ingen krangel. Jeg kan ombestemme meg på et øyeblikk, og ingen blir sure for at jeg heller vil noe annet enn "ham". Jeg bruker hele senga, og ingen rapper dyna mi om natta. Smørbrødlista er lang og velsmakende.

Neida, jeg er ikke mannevond, men akkurat nå i livet er det deilig å bare få være meg. :)

Skrevet

Så enig så enig. Siste eksen var muligens en medvirkende årsak (himmelsk å være kvitt'n) - men nå nesten et år senere har jeg det bedre som singel enn noensinne. Faktisk såpass at jeg tror det spøker for flere forhold :fnise: Foreløpig ser jeg ikke et eneste aber med akkurat det. :happy:

Gjest brutal_mann
Skrevet

Snakk for dere selv. BM med og uten dame er så diametralt forskjellig at verden knapt står til påske. I alle fall de årene det er en sen påske...

Med tanke på hvilken vanvittig ressurs en blir for alle bare ved at en selv er sammen med noen en tror at en betyr noe for, så blir en helst deprimert med tanke på hvor mye verden går glipp av mens BM er singel. Bortkastet tid rett og slett.

Skrevet

Det er helt nødvendig å kunne elske å leve selv om man lever for seg selv. Om man mener livet bare er verdt å leve når man lever sammen med en annen, så legger man mye press på seg selv og på den kommende partner. Det er ingen andre enn du som er ansvarlig for din lykke, så lær å være glad i deg selv nå! :)

Gjest Prøvis
Skrevet

Det er helt nødvendig å kunne elske å leve selv om man lever for seg selv. Om man mener livet bare er verdt å leve når man lever sammen med en annen, så legger man mye press på seg selv og på den kommende partner. Det er ingen andre enn du som er ansvarlig for din lykke, så lær å være glad i deg selv nå! :)

Ja, man må være glad i seg selv for å kunne være glad i andre. :)

Skrevet

Ja, man må være glad i seg selv for å kunne være glad i andre. :)

Jeg er glad i meg selv, men som singel synes jeg ting er mye mer krevende, og jeg har dermed ikke så mye å gi andre. Er man i et forhold er det litt lettere å lene seg tilbake og dermed ta seg til til å være en ressurs for andre også. Som singel synes jeg livet handler mye om å overleve.

Jeg er singel nå, men likevel vil jeg gjerne ha like stor og fin leilighet som par, like fin bil som par har, jeg vil ha middagsgjester med fin mat og hyggelig selskap, og jeg vil kose meg med familien. Alt dette er veldig veldig vanskelig som singel, og dermed går jeg "under" av og til.

Er man i et parforhold har man alltid en hvilepute og en trygghet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...