Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. For å forklare kort. Jeg og en fyr rotet på en fest en gang. Gikk deretter mange uker uten at vi pratet. Jeg hadde veldig lyst, men turte aldri. Så var vi ute på samme plass nå forrige helg, uten at vi pratet noe om dette.

Så snakket han til meg på msn en uke etterpå. Dette var fem minutter før jeg skulle ut igjen. Han sa at det var litt rart å sitte der (når vi var ute) og ikke snakke om det som skjedde. Og det var mange uker siden. Så spurte han hva jeg la i det den kvelden?

Etter at det aldri har funket når jeg har spilt hard to get, så lot jeg det stå til, og sa at jeg var litt interessert i ham. Da svarte han med noe som jeg ikke skjønner: Jeg la vel ikke så mye i det akkurat den kvelden. Vil vel være mer kjent med en person før det skal bli til noe mer.

Jeg svarte da at jeg hadde lyst til å bli mer kjent med han.

Ikke noe svar. Selv om jeg liksom tolket det forrige han sa som at han ville bli kjent med meg? Var det helt feil tolking?

Og siden jeg måtte stikke, så sa jeg det, og spurte om vi ikke kunne snakke mer neste dag. Det har nå gått tre dager, uten at vi har vært pålogget samtidig. Og da sier selvfølgelig den paranoide stemmen i hodet mitt at jeg er blitt blokket ;)

Jeg ville bare få det ut en plass! Gutter sier at VI er vanskelig å tolke? :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at hvis han spør om hva du la i det flere uker etter at det skjedde, må han være litt interessert. Hvis jeg hadde rotet med noen som jeg ikke var interessert i, hadde jeg nok bare prøvd å glemme hele greia, og hvertfall ikke tatt det opp spåass lang tid etter.

Men gutter kan være ganske rare, ja.

Skrevet

Enten så er han vel litt interessert i deg... Ellers så tror han at du kanskje er interessert i han, liker å føle seg interessant og vil ha bekreftelse fra deg. Når han vet hva du synes, har han oppnådd det han ville.

Skrevet

Jeg tenker at hvis han spør om hva du la i det flere uker etter at det skjedde, må han være litt interessert. Hvis jeg hadde rotet med noen som jeg ikke var interessert i, hadde jeg nok bare prøvd å glemme hele greia, og hvertfall ikke tatt det opp spåass lang tid etter.

Men gutter kan være ganske rare, ja.

Men for deg er kanskje det å rote med noen det samme som å skifte sokker? Jeg har aldri glemt en eneste en som jeg har rota med og et par uker siden sist jeg rota med noen er ikke lang tid i min verden.

Gjest Nabojenta
Skrevet

Så snakket han til meg på msn en uke etterpå. Dette var fem minutter før jeg skulle ut igjen. Han sa at det var litt rart å sitte der (når vi var ute) og ikke snakke om det som skjedde. Og det var mange uker siden. Så spurte han hva jeg la i det den kvelden?

Etter at det aldri har funket når jeg har spilt hard to get, så lot jeg det stå til, og sa at jeg var litt interessert i ham. Da svarte han med noe som jeg ikke skjønner: Jeg la vel ikke så mye i det akkurat den kvelden. Vil vel være mer kjent med en person før det skal bli til noe mer.

Han mener vel som han sier, at han ikke la så mye i den kvelden. Altså at det ikkke betydde noe for han. Enten spør han deg om dette nå, flere uker etter det hendte, fordi at han gradvis har begynnt å bli interessert i deg. Eller fordi han vil forsikre seg om at det bare var en engangs greie.

Spør han.

Skrevet

Kanskje han spurte deg fordi du virket interessert, og han ville gjøre det klart for deg hva han mente?

Jeg rota med diverse gutter jeg syntes var heite og hyggelige før, trengte ikke å stikke noe dypere enn det. Nå roter jeg ikke med noen før jeg er så interessert at vi snart blir sammen..

Skrevet

TS her.

Nei, jeg også brukte å rote med folk bare for å rote før. Men jeg er over hele den greia. Nå gjør jeg det ikke før jeg er interessert i den personen.

Men hvis jeg så skal ta kontakt. Hva skal jeg si? Jeg har problemer med å finne på noe vettugt å si..

Skrevet

På meg virker det som om han ville ha en bekreftelse på at du var interessert for å fòre sitt eget ego... Finnes mange slike mennesker, både menn og kvinner.

Når du plumpet ut med at du var interessert dabbet hans av,for da fikk han høre det han ville høre.

Skrevet

TS her igjen :)

Så det er ingen som har noe forslag på hva jeg skal starte med å si neste gang på msn? Jeg sliter sånn med å finne på noe å si, som ikke høres teit ut. Jeg vet jo ikke om han er interessert eller ikke. Fikk jo også sprikende svar fra dere. Vil ikke mase på ham heller, men jeg VIL snakke med ham ;)

Gjest Flaskepost
Skrevet

Jeg tolker svaret du fikk at han ikke er interessert.

Skrevet

TS her igjen :)

Så det er ingen som har noe forslag på hva jeg skal starte med å si neste gang på msn? Jeg sliter sånn med å finne på noe å si, som ikke høres teit ut. Jeg vet jo ikke om han er interessert eller ikke. Fikk jo også sprikende svar fra dere. Vil ikke mase på ham heller, men jeg VIL snakke med ham ;)

Jeg forstår ikke poenget hans med å kontakte deg, for så å la deg leve i uvisshet etterpå.

Du har sagt fra at du liker ham, og at du har lyst til å bli bedre kjent med ham. Større teskje finnes vel ikke i skuffen, så jeg hadde droppet å ta mere kontakt, og latt det være opp til ham videre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...