FastEnde Skrevet 12. oktober 2010 #1 Skrevet 12. oktober 2010 Hei ppl! Hva er din absolutte favoritt hårprodukt for volum. Jeg ønsker et produkt som: - ikke gjør håret klissete og umulig å dra fingrene gjennom (les Osis dustit). - ikke skader håret - gir volum som varer uten for mye pes Blir veldig takknemlig for svar.
Plutseliten Skrevet 12. oktober 2010 #2 Skrevet 12. oktober 2010 Jeg skjønner ikke hva du mener med at Osis dustit gjør håret umulig å dra igjennom med fingrene, for det skal man ha ved røttene - og da er resten av håret urørt og like greit å dra igjennom. Men men, du har opplevd det, så da er ikke det ideelt for deg Har du prøvd produktene til KMS California i serien Add Volume? Har hørt veldig mye bra om de produktene
FastEnde Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 13. oktober 2010 Takk for svar plutseliten:) Når man bruker osis så har man den i håret, bare så nær røttene som mulig, men det er fortsatt hår. Og jeg liker å kunne dra fingrene gjennom håret og ha bevegelse i det. (rart formulert, men du skjønner?) Og jeg ønsker tips om et stylingprodukt, spray, mousse, etc. Et som gir håret et løft ut av denne verden, hehe! Er fornøyd med shampo og balsamen som jeg bruker idag. Hvilket KMS produkt anbefaler du?
Plutseliten Skrevet 13. oktober 2010 #4 Skrevet 13. oktober 2010 Jo, jeg skjønner den De har både mousse og spray i Add volume serien. Nå har ikke jeg prøvd akkurat de, har bare prøvd shampoo og balsam. De venninnene mine som har prøvd moussen sier den er kjempebra Eller så kan du jo bruke saltvannsspray? Det gir volum og bra hold. Wella sin Ocean Sprizz bruker jeg selv, og er veldig fornøyd. Men går du for saltvannsspray vil jeg bare råde deg til å ikke spraye på for mye. Og spray fra undersiden av håret. Kan se fett ut om du sprayer rett på ovenfra. Så spray på røttene fra undersiden. Håper du finner et produkt du blir fornøyd med i alle fall
Zinnia Skrevet 13. oktober 2010 #5 Skrevet 13. oktober 2010 Jeg har hørt mye bra om L'anza root effects, men ikke fått somlet meg til å prøve den selv enda.
MiamiNice Skrevet 13. oktober 2010 #6 Skrevet 13. oktober 2010 Jeg kan anbefale Paul Mitchell sin extra-body daily boost på det varmeste, den er helt fantastisk!!! Det er en volum spray. Ganske dyr, koster nesten 300 kr for flaska, men verdt hvert øre. Jeg sprayer helt inntil røttene der jeg ønsker volum og føner det tørt. Håret ser dobbelt så tykt ut og volumet holder seg hele dagen. Hvis jeg ikke bruker denne sprayen og føner det, ser det ikke ut som jeg har hår omtrent. Den skaper et skikkelig synsbedrag, hehe. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå