Gå til innhold

Hvem åpner gavene??

Anbefalte innlegg

Gjest lilletroll
Skrevet

Hvem er det vanlig at åpner gavene?? Vet ikke helt hvem jeg skal spørre, men er venninner osv en god løsning?? Foreldre, forlovere o.l har jo andre ting å ta seg til....12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er ganske vanlig at venninner åpner gaver ja icon_smile.gif så det kan du helt trygt spørre om icon_smile.gif 12

Skrevet

Vi skal spørre søsteren til en kamerat om hun kan åpne pakkene for oss, og også om hun kan være i lokalet en stund før vi kommer.

I tilfelle det blir levert presanger dit, og også for at hun kan passe på så det ikke forsvinner noe, ta seg av mottakelse av blomster etc, etc.12

Skrevet

Jeg har to svært gode venninner som skal åpne gavene. Hadde lyst at de skulle være forlovere, men jeg kunne ikke dele de opp... Nå gleder de seg kjempemye, for begge er ganske barnslige når det gjelder sånt. Tror de fleste ville synes at det var en morsom oppgave.

Hilsen Julibrud kys_2.gif som blir lykkelig gift 13. juli 2002.

Skrevet

Hadde først tenkt til å be venner/søskenbarn (til sammen to stk) om å gjøre dette, men foreldrene våre synes det kom til å bli litt kiipt for dem... er jo enig i det, tenkte selv på om jeg ble bedt bryllup, og så måtte så med den jobben -det tar jo en del tid!

Så nå har vi fått noen av personalet der vi skal være til å gjøre det. Dette koster 169 kr timen, og det synes vi det er verdt -så kan alle gjestene kose seg icon_smile.gif

Skrevet

To av mine venninner skal pakke opp gavene hos oss. De skal også være med på middagen. Så de ordner pakkene mens vi er hos fotografen, under mottagelsen og så etter middagen.. (kanskje det blir dårlig tid?!) Kan hende forloveren min skal hjelpe dem litt også.. icon_smile.gif12

Skrevet

To av mine venninder skal dele ut kirke programet, de skal også pakke opp gavene icon_rolleyes.gif12

Skrevet

vi skal ha fruen til toastmasteren til å pakke opp + en jente som kan hjelpe henne å pakke opp

Skrevet

De to svigerinnene mine tok seg av den jobben. De var på plass i selskapslokalet fra ca. kl. 12.00 til kl.14.30. Så var vielsen kl. 15.30, og deretter freste de avgårde og fortsatte. Da vi ankom lokalet kl. 18.00 var de ferdige. De kunne fortelle at det var desidert mest å gjøre etter vielsen.

Skrevet

Når jeg giftet meg hadde jeg forloveren min, søstera mi og svigerinna mi.

Det er masse pakker, en skreiv og 2 pakka opp.

Lykke til med bryllupet GLED DEG!!!!

Skrevet

Tror vi skal spørre et par tanter.....12

Skrevet

Litt viktig at det ikke er en vimsete person som pakker opp. Jeg var i bryllup for en stund siden der halve gaven vi kom med var ført opp i gaveboken som om den var fra noen andre.

Ellers så tror jeg det er vanlig at venninner åpner gavene.

Skrevet

Jeg har spurt mine to søskenbarn om de vil åpne gavene for oss, og det ville dem. Greit å ha noen som kjenner de fleste i bryllupet syntes jeg med tanke på å skrive på kortene hvem som var fra hvem.

Bør nesten være to personer som gjør det.

Eller hva syntes dere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...