Gå til innhold

Bilring på magen!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er nå snart 2 år siden jeg fikk barn, jeg har klart å gått ned ganske mange kilo etter det, men det sitter fremdeles igjen en bilring på magen. I tillegg så har det blitt mye godis i det siste som har gjordt at jeg har lagt på meg 3 kg til :(

Noen som har noen gode råd og tips til hvordan jeg kan bli kvitt denne så fort som mulig som ikke er altfor tidkrevende? Med en snart toåring så har man ikke store tiden til å gå på treningstudio og lignende liksom. :-?

Videoannonse
Annonse
Gjest Embla s
Skrevet

Det er vel ikke så lett å punkt slanke seg? MEn hvis du styrker mage og rygg muskler vil vel det hjelp? Har en veninne som gikk ned mye rundt magen ved hjelp av løping.

Gjest Madam Felle
Skrevet

Høres sikkert tåpelig ut det jeg sier nå, men tro meg det virker :wink:

Surr deg inn med plastfolie på magen, ta deg en rask spasertur i ca 20 min, du kommer til å svette så det jomer etter, og magen blir mindre :wink: ikke vanskelig for selv den som ikke liker trening :wink:

Skrevet

Du sier at man kan punktslanke seg. Jeg kan ikke skjønne at dette skal være mulig og at det er regelemssig forbrenning (bevegelse) som hjelper - og at kroppen forsyner seg der det er mest - dvs pupper - hvert fall hos meg.

Og så får jeg litt sånn assosiasjoner til Full Monty med den scenen med karen i redskapsboden i hagen med sjokkis og folie...

Gjest Madam Felle
Skrevet

Når du går raskt i 20 min vil du selvfølgelig merke det andre steder på kroppen også, men folien hjelper til å forbrenne mer der du har folien. Dette var tips jeg fikk av en kamerat av meg som driver med kickboksing, og det er den metoden han bruker rett før en kamp.

Tro det eller ei, men det fungerer, jeg har gått ned over 25 cm rundt midjen på kort tid, og jeg var stor :P nå begynner jeg å bli fornøyd :P

Gjest Anonymous
Skrevet

Og så får jeg litt sånn assosiasjoner til Full Monty med den scenen med karen i redskapsboden i hagen med sjokkis og folie...

:hoho::hoho::hoho:

Den scenen er uforglemmelig.

Cruella

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...