Gå til innhold

deodorant

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei,

er det noen som kan anbefale en deodorant som ikke lager hvite flekker på sorte klær?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er fan av spraydeodoranter, og bruker Sterilan Crystal Clear Pure, sprayflaska nederst. Den der litt annerledes ut nå, er noe sort blondemønster på.

Min erfaring i alle fall er at spraydeodoranter setter mindre flekker på klær enn rollon og stick.

Skrevet

Jeg er fan av spraydeodoranter, og bruker Sterilan Crystal Clear Pure, sprayflaska nederst. Den der litt annerledes ut nå, er noe sort blondemønster på.

Min erfaring i alle fall er at spraydeodoranter setter mindre flekker på klær enn rollon og stick.

Hvorfor ikke bruke krystalldeo?

Gjest Sommertid
Skrevet

Jeg bruker Sterilan Aloe vera. Har ikke opplevd at den setter flekker.

Gjest idakaroline
Skrevet

Jeg bruker Garnier Mineral Ultra Dry deoderant! Jeg er veldig fornøyd med den og har ikke opplevd at den har satt flekker på mine klær heller. Jeg har slitt ufattelig med mye svette, men jammen tok denne deoderanten knekk på det også! :)

Skrevet

Hvorfor ikke bruke krystalldeo?

Har prøvd, men føler ikke at den funker på meg. Brukte en i en lang periode for en del år tilbake, men det var ikke for meg.

Skrevet

Jeg bruker Garnier Mineral Ultra Dry deoderant! Jeg er veldig fornøyd med den og har ikke opplevd at den har satt flekker på mine klær heller. Jeg har slitt ufattelig med mye svette, men jammen tok denne deoderanten knekk på det også! :)

Jeg bruker også Garnier Mineral Ultra Dry deoderant.Den er virkelig å annbefale.Setter ingen flekker og lukter kjempe godt. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...