Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Får det for meg at det er bedre å kjøpe stort, og jeg er litt lei av de vanlige jeg pleier å bruke. Er det noen som har prøvd denne? Verdt pengene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Henger meg på denne :)

Skrevet

Hehe, tenkte å kankskje starte en tråd om dette selv.. så jeg henger meg også på :)

Skrevet

Jeg og henger meg på!

Skrevet

Ei venninne av meg har prøvd denne. Hun synes den er helt ok. Fikk ikke noe WOW-factor, men helt ok shampo.

Skrevet

Helt ok ja, men for meg virker den ikke bedre enn andre butikkshampooer. Fordelen er de store flaskene. :)

Den typen som har litt oransje flaske lukter forresten litt mandig (syns jeg i alle fall), så jeg ville heller valgt en av de andre. Den rosa lukter feminint og fint. ;)

Skrevet

Jeg bruker Franck Provost, og synes den fungerer veldig bra. Siden den er uten silikon, så følte jeg at håret mitt ble skikkelig rent for en gangs skyld når jeg begynte med den.

Skrevet

Heia,ja hvorfor ikke den som andre frisørshampoer? Det er jo mulig han er frisør,hehe.Har brukt balsamen mye,helt iorden den for min del.

Skrevet

Helt forferdelig.. Klør i hodebunn, veldig udrøy.

Skrevet

Jeg har kun prøvd en balsam et par ganger, og synes den er forferdelig. Den var tynn og vannete, og gjorde absolutt ingenting med flokene. (Men nå skal det nevnes at jeg har balsamavhengig hår, for de med tynt, fint hår er det mulig den er ok.)

Skrevet

Mamma har den som er grå eller hvit eller noe. En shampoo og en balsam, og de lukter iallefall helt nydelig! Har ikke prøvd den mer enn sporadisk når jeg har vært hjemme selv, så har ikke så mye annet å si at den i allefall lukter godt.

Skrevet

Den typen som har litt oransje flaske lukter forresten litt mandig

Jeg bruker denne (den er for tørt/skadet hår), og ja, den lukter ganske mann :fnise:

Sånn rent resultatmessig syns jeg den er helt grei. Hadde jeg hatt mer penger hadde jeg kjøpt noe bedre, men håret blir nå rent og balsamen er faktisk ganske god :)

Skrevet

Jeg begynte å klø en uke etter å ha begynt å bruke den. Og klødde så desperat etterhvert at jeg lusesjekket hele familien i flere dager på rad. Så byttet jeg sjampo. Og sluttet å klø etter et par dager. Noen som vil ha en liter?

Gjest Bloodless
Skrevet

Liker den ikke i det hele tatt. Håret ble flokete og ekkelt, så den gikk i søpla.

Skrevet

elsker den...og den er billigere en andre butikk shampoo når man tenker liter pris :) den med risa rød skrift lukter nyyydelig

Skrevet

Jeg har aldri prøvd produktene hans så kan desverre ikke si noe om de, men jeg vil nevne en annen ting ang franck provost. Jeg var i Frankrike i sommer og han har mange salonger i hele frankrike men han selger faktisk ikker sine egne produkter i salongene sine. Hvorfor lurer jeg da på, da kan ikke produktene være ekte frisørprodukter som han skryter av at de er, når de ikke er bra nok til å brukes i hans egne salonger. bare en liten tankevekker om alt det de rekalemrer for på tv, er veldig lite som faktisk stemmer

Skrevet

eg kjøpte den no når eg var for blakk til dyre frisør-shampooer, men eg får litt flokete hår, men så har eg ein god balsam fra kerastase, så då går det jo greit når eg får den i etterpå, uten balsam hadde det ikkje gått. men det e jo billig då med så stor shampooflaske for så lite penger, så i forhold til ka d koster e den vel bra :D

Skrevet

Må si at jeg ikke har blitt helt overbevist. Den er stor og fin, lukter godt, men lager kråkereir i håret, er det så? Vet jammen ikke helt jeg...

:skratte:

Skrevet (endret)

Jeg har testet både shampoo og balsam, og jeg er ikke overbevist. Den første gangen føltes håret mitt mykt og fantastisk etter på. Men så ble håret tungt, flatt og hodebunnen begynte å klø. Så jeg har heller gått over til Redken All Soft ;) Funker sååå mye bedre for mitt hår i hvert fall!

Endret av Linenor
Skrevet

En av de verste shampooene jeg har brukt. Rett og slett. Håret ble ikke rent, egentlig mer fettete enn det var da jeg vasket det. Det ble tørt også og jeg har i utgangspunktet ikke fettete, tørt hår.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...