myself30 Skrevet 12. oktober 2010 #1 Skrevet 12. oktober 2010 Hei. De siste årene har jeg hatt en uvane om å alltid ligge på magen for å få sovnet om kvelden. De siste dagene har det vært litt vondt å ligge på magen - da jeg nå er 3mnd på vei. Vet ikke om det er pga treg mage eller luft i magen jeg har vondt eller om det er fordi at fosteret begynner å bli så stort... Hvor lenge har dere klart å sove på magen under graviditeten?
wahaj Skrevet 12. oktober 2010 #2 Skrevet 12. oktober 2010 Minns det var til 3-4 mnd en gang. Men jeg lå ofte halvveis på magen frem til fødselen.
Gjest chiki Skrevet 12. oktober 2010 #3 Skrevet 12. oktober 2010 Hei. De siste årene har jeg hatt en uvane om å alltid ligge på magen for å få sovnet om kvelden. De siste dagene har det vært litt vondt å ligge på magen - da jeg nå er 3mnd på vei. Vet ikke om det er pga treg mage eller luft i magen jeg har vondt eller om det er fordi at fosteret begynner å bli så stort... Hvor lenge har dere klart å sove på magen under graviditeten? Jeg er 40+1 og sover fortsatt på magen:p Ikke helt flatt selvfølgelig, men nesten
sjøhest Skrevet 12. oktober 2010 #5 Skrevet 12. oktober 2010 Tror jeg slutta ganske tidlig, litt over 3 mnd kanskje. Ble bare ubehagelig.
Fru Filifjonka Skrevet 12. oktober 2010 #6 Skrevet 12. oktober 2010 Jeg synes at det er ubehagelig allerede jeg. Er 5 uker på vei, så stusser litt på hvorfor det er sånn.
Arkana Skrevet 12. oktober 2010 #7 Skrevet 12. oktober 2010 Helt flatt på magen fram til kanskje uke 18-19. Hvis jeg bare ligger delvis på magen (f.eks. med det ene beinet bøyd) kan jeg ligge sånn mye lengre (men ikke helt fram til fødsel).
solang Skrevet 12. oktober 2010 #8 Skrevet 12. oktober 2010 jeg er 28 uker på vei nå. tror jeg sluttet rundt uke 26, men kan ligge sånn halvveis på magen fortsatt. du må kjenne på det selv.
Lyra Skrevet 12. oktober 2010 #9 Skrevet 12. oktober 2010 Er straks i uke 23 og kan av og til ligge på magen, av og til ikke, alt etter hvordan tulla ligger inni der. Har hatt det sånn de siste ukene.
Gjest imli Skrevet 12. oktober 2010 #10 Skrevet 12. oktober 2010 Når blei det å sove på magen ein uvane? Eg sov flatt på magen fram til omtrent veke 20-25 begge gongene. Sånn halvveis på magen, med eine beinet opp på sida, har eg kunnet ligge heilt fram til fødsel kvar gong.
SummerJoy Skrevet 12. oktober 2010 #11 Skrevet 12. oktober 2010 Når blei det å sove på magen ein uvane? Min kiropraktor sier det ikke er spesielt heldig iallefall. (for alle, ikke bare gravide..Men jeg gjør det fordet, er jo så deilig ) Sov vel på magen til ca uke 23-25 vil jeg tro. Jeg kan ligge sånn halveis på magen nå, med beinet litt opp, men babyen begynner alltid å romstere og sparke fælt når jeg gjør det så det ender alltid med at jeg snur meg igjen. Virker som han føler seg litt kverket
Jade Skrevet 13. oktober 2010 #12 Skrevet 13. oktober 2010 Er i uke 20, og gruer meg til den dagen jeg ikke kan sove på magen. *drømme om en madrass med "grop" i*
Miss Puddel Skrevet 13. oktober 2010 #13 Skrevet 13. oktober 2010 Er i uke 20, og gruer meg til den dagen jeg ikke kan sove på magen. *drømme om en madrass med "grop" i* Jeg var i syden da jeg var 28 uker på vei med eldstemann. Da graqvde jeg en grop i sanden til magen, så jeg kunne ligge og sole meg på ryggen, hehe
Arkana Skrevet 13. oktober 2010 #14 Skrevet 13. oktober 2010 Er i uke 20, og gruer meg til den dagen jeg ikke kan sove på magen. *drømme om en madrass med "grop" i* Jeg hørte om ei som kjøpte en billig skumgummimadrass og skar ut hull til magen. Da kunne hun ligge rett på magen hele svangerskapet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå