Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurte på hvor mye man sparer ved å kjøpe denne kuren fra Look fantastic? Vurderer å kjøpe den siden den har fått så mye skryt her inne............ :wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hårkuren koster kr 352 i frisørsalong!

Gjest La Lune
Skrevet

Du sparer ganske nøyaktig halvparten av prisen hvis jeg ikke tar helt feil. Tror denne kuren koster litt over 350 kroner i Norge mens den koster ca 145 kroner på LF.

La Lune

Gjest Anonymous
Skrevet

Det var jo endel forskjell da! :) Hvor mye koster frakten da?

Skrevet

Hvis du klikker deg inn på look fantastic og bestiller, men ikke tar det siste steget, - godkjenning og kontonummer, så får du opp totalprisen du blir belastet. Så regner du det om etter dagens kurs som du finner på nett. Jeg mener jeg betalte ca 180 for hårkuren, men det er en stund siden jeg kjøpte den. At den koster 352 hos frisøren, er jeg helt sikker på!

Skrevet

Look fantastic? Hva er det for noe?

Gjest La Lune
Skrevet
Det var jo endel forskjell da! :) Hvor mye koster frakten da?

Den ligger på ca 40 norske kroner.

La Lune

Skrevet
Look fantastic? Hva er det for noe?

www.lookfantastic.com

Gjest La Lune
Skrevet

Velværeforumet er smekkfullt med anbefalinger og ros til dette nettstedet.

La Lune

Skrevet

Fant ut at det bare ville koste 97,5 NOK!!! Det er jo helt sykt billig da! :sjarmor: Bestiller jeg og krysser fingrene for at kuren funker positivt på håret mitt.... :)

Gjest La Lune
Skrevet

Kunne vært gøy og få vite om salget av frisørprodukter i norske salonger har stupt pga. Lookfantastic. Om det har hatt noen effekt eller om det er for få som vet som siden/tør og handle online ennå.

La Lune

Skrevet

Hmmm, jeg får opp 15.65 pund, som er ca 180 nok.

Skrevet

Ja og du har helt rett!! Regnet i dollar jeg :oops: Men vil ikke prisen bli over 200kr da? Eller er frakten beregnet med i prisen?

Gjest La Lune
Skrevet

Portoen kommer i tillegg. Men uansett sparer du nesten 150 kroner.

La Lune

Skrevet

Nederst, der det står "total" , vises den totale prisen du skal betale. På linjen over står det "Postage and packaging for Norway" det er frakten.

Du kan handle for kr 200+frakt. Frakten er altså i tillegg til 200 kr grensen. Handler du for kr 210 +40 i frakt, totalt 250 og pakken blir stoppet i tollen, må du fortolle frakten også.

Men så lenge produktene kommer på under 200 er det tollfritt selv om det kommer frakt i tillegg.

Skrevet

Jeg bare tenkte i forhold til tollen igrunn... Gidder ikke betale det i tillegg altså.... Er det ikke 200kr som er grensen for det da?

Skrevet
Men så lenge produktene kommer på under 200 er det tollfritt selv om det kommer frakt i tillegg.

:D

Gjest La Lune
Skrevet

Jo, grensen er på 200 kr. Du kan trygt bestille kuren uten å betale toll. Ok?

La Lune

Skrevet

aha!! i see! ja men da er det bare å bestille i grunn da... :hoppe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...