minienthe Skrevet 11. oktober 2010 #1 Skrevet 11. oktober 2010 hvor finner jeg det perfekte album på nett ? jeg ønsker: sort farge, både på omslag og ark. kartongark, ikke plast gjerne ringbundet (synlige ringer) men det er ikke et krav IKKE kvadratisk i størrelse, mer rektangulært A4 og oppover helst helt plain utførelse uten dekor fra produsent skal brukes til å lime inn bilder og skrive litt tekst, et slags minnealbum. noen som vet i hvilke nettbutikk jeg kan finne dette ?
Bex Skrevet 13. oktober 2010 #2 Skrevet 13. oktober 2010 På Paleet ligger en butikk som heter Bookbinders Design. Der har jeg kjøpt endel album. De har med stofftrekk og i papp, tror jeg. I mange flott farger (og kanskje svart). Ring og spør om de har?? Eller så har kanskje Ordning och Reda?? De har nettbutikk ser det ut som. Men ville tatt en kikke på Bookbinder også. Mye lekkert der
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2010 #3 Skrevet 13. oktober 2010 Handler alt av scrappeutstyr på www.twopeasinapod.com Her har de ALT! Album, ark osv. også er det billigere enn å bestille fra norske nettbutikker så lenge du ikke handler for over 200,- og i USA får du masse for under 200,- Frakten er heller ikke dyrere enn i norske nettbutikker, så du sparer penger uansett.
Niennas Skrevet 14. oktober 2010 #4 Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Handler alt av scrappeutstyr på www.twopeasinapod.com Her har de ALT! Album, ark osv. også er det billigere enn å bestille fra norske nettbutikker så lenge du ikke handler for over 200,- og i USA får du masse for under 200,- Frakten er heller ikke dyrere enn i norske nettbutikker, så du sparer penger uansett. Jeg er ganske sikker på at du mener twopeasinabucket.com, med mindre du handler alt av scrappingutstyr på biblecollegeonline.com, med doomsday clock og hele pakka ... Men når det er sagt. Leter egentlig etter noe av det samme selv, men tenkte å se hva de hadde på ebay. Problemet er at jeg ikke helt vet hva jeg skal søke på. Min mor har aldri vært særlig sterk på dette med album, me har masse bilder liggende i skuffer, så jeg tenkte jeg skulle lage et fotoalbum eller to. Jeg har lyst på en relativt stor perm som jeg kan legge inn fler og fler ark, etter hva jeg føler for. Dette burde jo ikke være noe problem å skaffe på den lokale bokhandleren, men hva heter det på engelsk? Og jeg vil gjerne ha ark. Helst svarte, men hvite går også. Vet at i Norge blir det ofte kalt fotokartong. Engelsk ord? Endret 14. oktober 2010 av Niennas
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2010 #5 Skrevet 14. oktober 2010 HAHA, ja jeg mente selvsagt www.twopeasinabucket.com !!!!!! På ebay kan du søke på scrapbook album, for å finne "fotokartong" prøv å søk på cardstock, det er ensfarget kartong, for ark med mønster søk på patterned paper. Her finner du MANGE forskjellige album : http://www.twopeasinabucket.com/shop/albums/ og her er masse fint papir: ensfarget: http://www.twopeasinabucket.com/shop/cardstocks/ eller mønster: http://www.twopeasinabucket.com/shop/patterned-papers/ Ett av mine favoritt scrappemerker er october afternoon, se så mye fint de har her: http://www.twopeasinabucket.com/shop/october-afternoon/ De har alt fra ark til stempel til pynte-stash.
Thorn Skrevet 15. oktober 2010 #6 Skrevet 15. oktober 2010 Det kan være så enkelt som clas ohlson: Spiralbundet album, ringbundet album og svarte albumblad
minienthe Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter #7 Skrevet 15. oktober 2010 clas ohlson faktisk... det tenkte jeg ikke på en gang takk for alle tips
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2010 #8 Skrevet 17. oktober 2010 Det kan være så enkelt som clas ohlson: Spiralbundet album, ringbundet album og svarte albumblad Var på ClasOhlson i går. De albumene var ikke noe fine i det heletatt...... Billig-drit...
susanne_89 Skrevet 20. oktober 2010 #9 Skrevet 20. oktober 2010 Vi har eit album som er kjøpt på Notabene. Albumet måler str 21x28 cm inkl. spiral. Svarte ark i kartong med svart omslag framme og bak. Frampå er det eit kvadrat med eit hjerte i. Framsida: Innsida: Håpar du finn eit album vil like!
minienthe Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter #10 Skrevet 21. oktober 2010 Vi har eit album som er kjøpt på Notabene. Albumet måler str 21x28 cm inkl. spiral. Svarte ark i kartong med svart omslag framme og bak. Frampå er det eit kvadrat med eit hjerte i. Framsida: Innsida: Håpar du finn eit album vil like! fint album men akkurat det motsatte jeg ser etter med tanke på mål. deres er kort i ryggen og lang utover, jeg vil ha lang rygg og kort utover
susanne_89 Skrevet 21. oktober 2010 #11 Skrevet 21. oktober 2010 Eg forstår poenget ditt. Dumt at det ikkje passa då! Har du sjekka på ebay og sånt eller?
minienthe Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter #12 Skrevet 21. oktober 2010 har kikket litt men det virker som om de fleste album er produsert i samme stil som det du viste. skal snoke litt i helga og finner jeg ikke noe så får jeg vel kjøpe en sort ringperm og mikse litt der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå