AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2010 #1 Skrevet 11. oktober 2010 Hva mener de med dette? La merke til det etter å ha lagt inn en bestilling på 9 lakker med small flat rate box ($18) nå nettopp... Fikk ordrebekreftelse som så helt vanlig ut både på paypal, deres egen side og mail... Apply to Small, Medium, and Large Flat Rate Box Shipping Type - for Paypal Customers: There will be $4.00 fees if you continuing pay by Paypal when you already have been inform by E-mail that either you correct the amount and pay, or submit the order and wait for us to make a money request through paypal. If you keep on submitting the order and pay the total amount in cart, we will charge you.
neglelakkmani Skrevet 12. oktober 2010 #2 Skrevet 12. oktober 2010 Før flat-rate box kom opp som et alternativ nå man skulle betale så skrev man at man ønsket flat-rate box i kommentarfeltet og om man da betalte med paypal så måtte man regne ut totalsummen selv, om man ikke gjorde det men betalte den totalsummen man fikk uten å regne frakten ned til $18 måtte de refundere deg mellomsummen og kreve $4 for det. Nå som de har $18 shipping som et alternativ så tror ikke jeg dette er noe problem lenger. Håper dette var forståelig.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2010 #3 Skrevet 12. oktober 2010 Aha, takk skal du ha! Det virket jo forståelig. Uansett virker det ikke som det er noe som angår meg da, selv om jeg betalte med PayPal, i og med at $18-alternativet kom opp av seg selv og jeg krysset av for den! TS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå