Gå til innhold

Transdesign - small flat rate box

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva mener de med dette? La merke til det etter å ha lagt inn en bestilling på 9 lakker med small flat rate box ($18) nå nettopp... Fikk ordrebekreftelse som så helt vanlig ut både på paypal, deres egen side og mail...

Apply to Small, Medium, and Large Flat Rate Box Shipping Type - for Paypal Customers:

There will be $4.00 fees if you continuing pay by Paypal when you already have been inform by E-mail that either you correct the amount and pay, or submit the order and wait for us to make a money request through paypal. If you keep on submitting the order and pay the total amount in cart, we will charge you.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Før flat-rate box kom opp som et alternativ nå man skulle betale så skrev man at man ønsket flat-rate box i kommentarfeltet og om man da betalte med paypal så måtte man regne ut totalsummen selv, om man ikke gjorde det men betalte den totalsummen man fikk uten å regne frakten ned til $18 måtte de refundere deg mellomsummen og kreve $4 for det.

Nå som de har $18 shipping som et alternativ så tror ikke jeg dette er noe problem lenger. Håper dette var forståelig.

Skrevet

Aha, takk skal du ha! :) Det virket jo forståelig. Uansett virker det ikke som det er noe som angår meg da, selv om jeg betalte med PayPal, i og med at $18-alternativet kom opp av seg selv og jeg krysset av for den!

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...