Gå til innhold

Selge korsett

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Har sett at noen selger sine korsetter/torsoletter.

Er dette vanlig, eller........?? Det er jo undertøy :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville hverken solgt mitt eller kjøpt brukt undertøy

Skrevet

Høres litt... rart ut, synes jeg. Som ibe sier, så er det tross alt undertøy. Benytt heller bryllupet som en unnskyldning til å kjøpe lekrere og dyrere undertøy enn du ellers ville ha drømt om - og bruk det!

Jeg giftet meg for 7 år siden og bruker fortsatt torselettet fra den gangen. Vel å merke varte torselettet lengre enn ekteskapet, men jeg angrer ingen av delene :rodme:

Skrevet

Ja jeg ville heller brukt penger på pent undertøy og tatt det frem i "gode" stunder og delt det med mannen flere ganger enn bare på bryllupet :blunke:

Skrevet

Jeg ville aldri ha kjøpt brukt korsett, men på en måte kan jeg skjønne at folk selger det også.

Jeg har iallfall beholdt mitt og er glad for det. Bruker det stadig vekk under penkjoler, så det er ikke bare noe som trenger å ligge i skapet å støve ned etter bryllupet dette her.

Skrevet

Ikke at jeg SKAL selge mitt, men jeg hadde ikke hatt motforestillinger mot å prøvd.... :lol:

Jeg ble gravid like etter bryllupet, og puppene har ikke kommet seg tilbake til størrelsen de var i bryllupet....SÅÅÅ for min del passer det ikke lenger, og ettersom det er brukt kun en gang, og nyvasket, har jeg ikke kvaler DERSOM jeg finner ut at jeg vil selge det. Det er jo som nytt :P

Det forresten dette: http://www.dessoushouse.de/waesche-shop/De...te_030-0714.htm

(ustillingsdukken er jo fæl, men... :wink: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...