AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2010 #1 Skrevet 11. oktober 2010 Har addet en gutt jeg liker på facebook. Men vet ikke hvordan jeg kan komme i kontakt med han?Si det til han at jeg lier han, nei føler jeg ikke kan dette!! What to do?? Er intressert i han, men han vet ikke hvem jeg er engang!!!Det er liksom første gang jeg liker noen. Vi er heller ikke unge, begge er i 20 åra...Tør ikke å si til han at jeg er intressert, det høres jo jæklig dumt ut..Vil ikke at han skal se ned på meg , eller se på meg som sær. Begge bor i forskjellige fylker og ca 5 timer unna!! Holder på å klikke snart!!! Noen?
Meadow Skrevet 11. oktober 2010 #2 Skrevet 11. oktober 2010 Skriv til han, hva har du å tape? Han la deg til som venn, så da synes han vel det var noe med deg da?
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2010 #3 Skrevet 11. oktober 2010 ^^Tusen takk for svar Ja, tenkte sånn jeg også! I tvil!!! Han kjenner ei jente jeg kjenner også..Tenkte også og si det til henne også, men det tør jeg heller ikke... Tenk hvor mango han synes jeg må være av å sende...Hei du kjenner meg ikke og jeg er intressert i deg!!!
Gjest Oda Skrevet 11. oktober 2010 #4 Skrevet 11. oktober 2010 Dere er jo unge om dere er i 20åra Jeg synes du skal sende han en melding i innboksen det er jo ikke slik at du har noe å tape på det, og siden dere ikke bor nærme hverandre, så møter du han ikke slik at det blir flaut for deg om han ikke reagerer som du vil.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2010 #5 Skrevet 12. oktober 2010 Ja, du sier noe der^^...Men hvordan skal jeg gå frem da?!
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2010 #8 Skrevet 14. oktober 2010 Done, sente han melding på innboksen i går...Venter spent!!
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2010 #9 Skrevet 15. oktober 2010 Så bra :D fortell oss hvordan det går! Ser du, det var ikke farlig.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2010 #10 Skrevet 17. oktober 2010 Han har svart ja...men bare enkelt svar som ikke viser til mere diskusjon...Svarte han igjen med et spørsmål...Fikk så lyst til å fortelle han det rett ut... Men ja, for vente litt til...Viss ikke vet jeg ikke hva jeg skal gjøre...Død på meg!!
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2010 #11 Skrevet 17. oktober 2010 Må smile når jeg leser dette her. Så søt du er! Kan jo kjenne kribling i magen selv, nesten, ved å lese det du skriver. Håper du får mer svar fra ham, lykke til!
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2010 #12 Skrevet 21. oktober 2010 ^^ søt DU er:) Javel, han sente en tilbakemelding der det sto at han er OPPTATT med en annen...Ja, første gang jeg liker en og håper det er siste gang.For når det ender opp slik, er det tragisk...Men jeg ønsker dem lykke til fra roten av mitt hjerte. TS ønsker dere en fin dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå