AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2010 #1 Skrevet 11. oktober 2010 Noen som ser for seg et liv uten mann/dame og barn og hus og bil osv... ? Er like før jeg blir 30, og har ingen av delene i sikte - kun utdannelsen. Er ikke feridg for om noen år. Lurer på om jeg er alene... ?
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2010 #2 Skrevet 11. oktober 2010 Noen skrivefeil, men men, det kan da ikke bli værre
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2010 #3 Skrevet 11. oktober 2010 Samme her. Har overhodet ingen forhåpninger om å finne en partner.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2010 #4 Skrevet 11. oktober 2010 Samme her. Har overhodet ingen forhåpninger om å finne en partner. Er det sånn at du har gitt opp håpet? Eller hverken tenker eller bryr deg så mye om det lenger?
Alpefiol Skrevet 12. oktober 2010 #5 Skrevet 12. oktober 2010 Har en sønn på 13 år og jeg kan aldri se for meg hvordan det hadde vært uten han. Har vært enslig like lenge. Håpet om å finne en partner har jeg enda. Tror det er viktig å ha et stort nettverk (også utenfor jobben) om man velger å leve alene i livet. Ellers tror jeg det blir et ensomt liv.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2010 #6 Skrevet 12. oktober 2010 Når jeg står ute på en åpen slette og ser opp på himmelen, tenker jeg at det er et under at beina ikke bare letter og jeg forsvinner ut i universet. Selv med masse mennesker rundt oss, er vi egentlig bare oss selv i denne verden. Vi blr født, lever og dør - alene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå