Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Buffet/ koldtbord

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann :)

Jeg har lurt på å gå for buffet/ koldtbord i bryllupet vårt. Vi skal ha ganske mange gjester, og prøver å få til billigere varianter.

Men hvordan gjør man det da med talene? Det blir jo mye bråk og styr lenge, viss 100 personer skal forsyne seg selv? Eller?

Skrevet (endret)

Dobbelpost. Dette blei posta før det var ferdig, kan slettast.

Endret av Frøken Mitzi
Skrevet

Eg var i bryllup i sommar, med 50 gjestar til bords. Alle forsynte seg ein gong, så var det ei runde med talar, før det var ny runde med å forsyne seg, og siste talane etter dette. Det gikk heilt knirkefritt. No var der ikkje så mange talar, så det gikk radigt.

Vi skal også ha koldbord/buffet, og vert nok fleire enn 50 til bords, men trur det skal gå heilt fint. Det einaste er at det krev litt meir struktur frå toastmaster (vidare til dei som skal tale) :)

Gjest Bianca28
Skrevet

Heisann :)

Jeg har lurt på å gå for buffet/ koldtbord i bryllupet vårt. Vi skal ha ganske mange gjester, og prøver å få til billigere varianter.

Men hvordan gjør man det da med talene? Det blir jo mye bråk og styr lenge, viss 100 personer skal forsyne seg selv? Eller?

Ta talene før og etter maten. Bare plagsomt om man tar de underveis. Var i et bryllup der man ikke fikk lov å hente seg mat noen ganger, for nei nå skulle det være ennå en tale. UTROOOOLIG irriterende. Norske brylluper har for mange taler av og til. Tar jo av

Skrevet

Vi hadde 60 til bords, 8 taler, og buffet. Toastmasterne forklarte før vi begynte at det ville bli 3 "serveringer", med 2 eller 3 taler i mellom. Første talen begynte ca 10 minutter etter at den siste hadde forsynt seg, slik at alle rakk å spise før talene begynte. Fungerte veldig fint det, fikk ingen negative reaksjoner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...