AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2010 #1 Skrevet 11. oktober 2010 Vi er i oppussing av badet, og trenger litt råd til vegghengt toalett. Jeg har lyst på ett som er enkelt og "strengt" i formen, slik Duravit Starck eller Villeroy & Bochs Subway2. Men så er det litt diskusjon i hjemmet om dette er så bra toalett å ja, nettopp gå på do på. Har noen erfaringer med noen av disse modellene? Evt. har noen et forslag til toalett som har en enkel form, men på samme tid har en rett linje inne i selve toalettet? Ehmm, prøver å finne et toalett som ikke har en "oppsamlingshylle" for det som kommer ut... Vet det er et absurd spørsmål, men dette er altså et tema hos oss.
Vater Skrevet 11. oktober 2010 #2 Skrevet 11. oktober 2010 Har Duravit Starck 3 vegghengt toalett, og det fungerer meget bra både for liten og stor. Faktisk så flott dass at noen venner kjøpte samme når de pusset opp.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2010 #3 Skrevet 11. oktober 2010 Ingen erfaring, men jeg ville ha tatt V & B fordi den har helt rene flater på siden, noe den andre ikke har. Er så dritt lei av sånne krinkelkroker som samler støv.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2010 #4 Skrevet 12. oktober 2010 Vi har Starck. Kjempefornøyd! Jeg var også engstelig for at denne varianten ikke var helt glatt på utsiden, men det er null problem. Det var de to modellene det sto mellom for oss også, men vi har ikke angret et sekund. Men jeg har jo aldri testet ut den andre, så for alt jeg vet, kan den også være super.
Gjest Harriet Skrevet 12. oktober 2010 #5 Skrevet 12. oktober 2010 Jeg har Subway i mitt andre hus nå og er veldig fornøyd. Det beste med dem er at de er så glatte og runde slik at de er veldig enkle å holde rene.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2010 #6 Skrevet 13. oktober 2010 TS her! Er enig i at toalettet skal være enkelt å rengjøre på utsiden, er styr å tørke støv i alle krinkelkroker. MEN, vi leter etter et do som også er enkelt på innsiden. Dvs at det som havner oppi toalettet forsvinner rett ned og ikke blir liggende rundt om... Noen tanker om modeller som fungere? Er aktuelt med annet enn Starck og Subway altså, så alle tips mottas med takk!
Gjest Harriet Skrevet 13. oktober 2010 #7 Skrevet 13. oktober 2010 TS her! Er enig i at toalettet skal være enkelt å rengjøre på utsiden, er styr å tørke støv i alle krinkelkroker. MEN, vi leter etter et do som også er enkelt på innsiden. Dvs at det som havner oppi toalettet forsvinner rett ned og ikke blir liggende rundt om... Noen tanker om modeller som fungere? Er aktuelt med annet enn Starck og Subway altså, så alle tips mottas med takk! Jeg tror ikke jeg forstår helt hva du mener. Alle toaletter smaler jo inn nede. Vi har ihvertfall ingen problemer med å holde toalettet rent inni.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå