Gå til innhold

Å komme oss videre, uten etterslep.

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Nå har det lenge vært synsing om hvor lei oss vi er fordi gutta forsvinner, det har vært spekulert om det ene og det andre, og at internett er en plass hvor alle kan være anonym uansett hvordan livet ser ut.

Dette er det startet en masse tråder om, og jeg gjør kanskje det nå også....

...men, skal vi ikke nå prøve å legge ting bak oss og se forover istede.

Her inne er det faktisk mange flotte brukere, noen mere anonyme enn andre, men uansett så gir alle oss noe spesielt og alle setter sine spor her inne, både positiv og negativ.

Tror kanskje mange "nye" brukere føler at de ikke passer inn, slik at de forblir anonym og etterhvert forsvinner i mengden. Mens andre er veldig sterke personligheter og er faktisk veldig engasjert, ære være dem for det.

(kanskje folk blir, hvis det ikke ting blir mast ihjel)

Skal vi nå prøve å "løfte" opp dette forumet til hva det en gang var, og vise at her trives vi og vi klarer faktisk å gå videre.

Bli færdig med ting, å la de ligge.

Vet ikke helt hva jeg vil med innlegget, men hadde bare et lite behov for å skrive det. Mine tanker!!

Merete

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samd med deg! Det er trass alt utruleg mange fleire som framleis er her, enn som har forsvunne! Og eg tykkjer faktisk det er god stemning her inne eg - iallefall i dag... :roll:

Lat oss diskutere spanande ting, heller enn å synse om avgjerder som allereie er tekne!

Skrevet

Løfter så godt ryggen klarer!

Skrevet

Jess!

Er med på den løftinga :D

Ta vare på forumet som det er nå og hygge oss! Diskutere det vi brenner for, og få tips om det vi interesserer oss for!

Ikke legge så vekt på negative ting og kanskje ikke blande oss så mye om at folk skriver om det de vil ? Om man ikke liker sminke og bleieprat, så kan man vel gå i andre fora f.eks ? Selv om man er opptatt av hudpleie og sko, så betyr det vel ikke automatisk at man kun brenner for det ?

Synes det er MYE (unødig) stempling her.....

Det er jo mye å snakke om her, og alle ikke være på alle forumene heller....

Jeg er klar over at noen er veldig rett fram her og kun ønsker seriøse diskusjoner, men man kan vel ha takhøyde for at andre brukere kan være opptatt av flere ting,- ikke bare politikk og nyheter ?

Synes det er mange kvikke og hyggelige folk her,- selv om jeg ikke nødvendigvis har gitt dem dagens rose eller vekslet pm, og jeg setter stor pris på at det er så mange forskjellige personer her på KG:)

Tror alle har noe å lære av hverandre....

Gjest sexysadie
Skrevet

D er jo en tankevekker at profilerte mannelige brukere velger å trekke seg tilbake fra diskusjonsforumet

Da bør vel vi som er igjen gå inni oss selv og se til at de andre ikke drar fra oss.

Gjest Blaster
Skrevet

Lurer på om ikke jeg skal løfte med?

Å løfte her er bare fint, for da kan dette bli et hyggelig sted.

For kvinner, ja, men også menn kan være med :wink:

Skrevet

*løper inn med bil-jekken min for å løfte enda høyere*

Jeg syns det er litt rart at folk klarer å irritere seg så mye at de ønsker å forlate KG. Jeg leser mer en jeg skriver her inne, mest for underholdningens skyld. Noen ganger kan jeg bli litt irritert, men det er ikke værre en at det bare er å overse innleggene.

Ofte har jeg ikke gått inn på tråder pga brukeren som har startet den, enten det er en pærebrus-, snikksnakk- eller "det unevnelige navnet"tråd.

Alle har forskjellig behov for å bruke KG, så bruken vil være etter det behovet. Les eller hopp over, vanskeligere er det ikke.

Gjest Anonymous
Skrevet

Takk alle sammen, dere er noen flotte mennesker.. :kysse:

Skrevet

Yess!

Alt som trenger å bli sagt om visse temaer må vel snart være sagt?

Det begynner jo å likne kinesisk vanntortur etter hvert.

:o

Skrevet

Jeg vil bidra og løfte KG!

*Løfter så det knaker i ryggen*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...