Gå til innhold

kvinner som tar utro menn tilbake igjen igjen igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

TRenger sårt et ordtak om dumme kvinner som til stadighet setter livet sitt på vent pga en dum mann som er utro hele tiden....noen kloke ord?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ordtak? Vet ikke. Men det er noe som heter "Fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on me." Jeg kan forstå at noen velger å tilgi en gang, alt etter omstendighetene, men ikke flere. Da er man både dum og i feil forhold.

Skrevet

Kjenner ei som skal gifte seg med en som har vært utro mot henne ikke 1, ikke 2, ikke 3, men 4 ganger!! haha, enda godt at hu er ei kjerring ellers og ikke fortjener bedre, ellers hadde jeg nok sagt ifra...

var vel egentlig ikke svar på spørsmålet ditt det..

Skrevet

Kjenner ei som skal gifte seg med en som har vært utro mot henne ikke 1, ikke 2, ikke 3, men 4 ganger!! haha, enda godt at hu er ei kjerring ellers og ikke fortjener bedre, ellers hadde jeg nok sagt ifra...

var vel egentlig ikke svar på spørsmålet ditt det..

Ha ha`

Hvem er ei kjerring her? Hun, som ikke vet at mannen har vært utro, eller du som ikke har empati nok til å fortelle henne det?? :popcorn:

Skrevet

jeg liker denne:

If you always do what you`ve always done, you`ll always get what you`ve always got :)

Skrevet (endret)

TRenger sårt et ordtak om dumme kvinner som til stadighet setter livet sitt på vent pga en dum mann som er utro hele tiden....noen kloke ord?

Jeg må jo bare si til disse kvinnene. Kos dere i øyeblikket og ta han en og en dag om gangen.

Elsk som om hver gang er den siste.

En Sultan hadde en gang veldig utro kone, som gledet halve byen. Hans rådgivere kritiserte han for dette,de mente vel han burde bytte henne ut: Men han sa "Det er bedre å dele gull med hele byen, enn å spise bæsj alene."

Moralen er: En mann elsker mange damer må fordele sin oppmerksomhet. Slike menn passer kanskje best for damer som vil ha litt rom og tid for seg selv. Og damer som trenger litt avlastning for sexpresset.

Men å sette livet på vent. Hva venter dere på?

At en multielsker plutselig skal skifte personlighet og bli bare din????

Endret av I Grosny
Skrevet

Ordtak? Vet ikke. Men det er noe som heter "Fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on me." Jeg kan forstå at noen velger å tilgi en gang, alt etter omstendighetene, men ikke flere. Da er man både dum og i feil forhold.

Du tenker på denne

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...