annik Skrevet 11. oktober 2010 #1 Skrevet 11. oktober 2010 Jeg vil veldig gjerne glede mamman min med å gi henne en høstgave i denne triste og reintunge tiden. Hun er utrolig glad i gospelkor og jeg vil gi henne favoritt CD'en som hun har mistet. Er det noen som har en oslo gospel choir - Celebrate (1988-1998) CD de kunne brent/ gidd bort eller solgt til meg? Finner den ikke på internett eller i noen butikker Høstklem!
FatallyYours Skrevet 11. oktober 2010 #2 Skrevet 11. oktober 2010 du finner den på nett som du kan brenne, jeg tror ikke jeg har lov å lime inn link her men...let
Tuline Skrevet 11. oktober 2010 #3 Skrevet 11. oktober 2010 Den finnes i alle fall på itunes store. Der kan du laste den ned for 80,-
annik Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 11. oktober 2010 å, nå ble jeg gla! ja, skal prøve å få til det. Da blir hun nok ganske så takknemlig
sjonsi Skrevet 11. oktober 2010 #5 Skrevet 11. oktober 2010 Jeg blir så rørt når jeg leser om sånt som dette. At unger går å tenker på å gjøre ting for sin mor, eller far, bare for å glede dem. Håper du får tak i noe som du kan laste ned. Din mor blir nok helt sikkert veldig glad. Det ville hvertfall jeg blitt.
Inger88 Skrevet 12. oktober 2010 #6 Skrevet 12. oktober 2010 at sjonsi; det er gøy å kjøpe gaver til foreldrene mine for å vise at jeg setter pris på dem, og det mener jeg de fortjener etter alt de har gjort for meg. Enig i at hun sikkert blir veldig glad for det.
annik Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter #7 Skrevet 12. oktober 2010 Så koselig å høre! Vi har vært gjennom mye tøft det siste året. Jeg har en kjæreste i bygda til pappa, og er derfor mye borte slik at jeg ikke får støttet henne like mye som jeg hadde ønsket. Føler at jeg skylder henne dette.
Winona Skrevet 16. oktober 2010 #8 Skrevet 16. oktober 2010 Gi henne en Candy Bouquet! De er sinnsykt kule og en original gave som varer mye lenger enn blomster..og smaker godt!! De selger dem på Rema 1000 på bislett (sporveisgaten) ullevål sykehus hotell, rikshospitalet og på nettsiden: https://www.adaptor.no/Handverk-produksjon/Naringsmidler/Candy-Bouquet Anbefales! Jeg ga en til en pappa som har alt og han ble kjempeglad Det selges en del fine høstbuketter på utsalgsstedene som har "blader" i og skikkelig fine høstfarger men den er ikke avbildet på nettsiden. Spør etter den når du bestiller eller sjekk på utsalgsstedene
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå