Illa Skrevet 8. oktober 2003 #1 Del Skrevet 8. oktober 2003 Noen som vet om noen lokaler i Trondheim eller omegn? Tenker på å stå for servering (mat + drikke) selv. Vi bli antakelig mellom 50 og 70 gjester. Ønsker ikke å ha det på et idretslokale hvor det er bilder av ledere og lag samt utsilling av pokaler og premier..... Illa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 8. oktober 2003 #2 Del Skrevet 8. oktober 2003 Hei Vestbyen Idrettshus er fint til det formålet. Det ligger på Sverresborg. Vet du sa du ikke ville ha et idrettshus, men det er veldig fint der og ingen bilder av lag og ledere på veggen. Det er et lite pokalskap i gangen, som kan dekkes til med noe pynt om du vil (det har jeg sett vært gjort). Det er et stort og fint kjøkken der og gode garderobemuligheter for gjestene. Det ligger skjermet til fra vei og allmenheten Det er peis i rommet og god plass til dansegolv og musikk. Det koster vel ca.3300,- å leie og da får du det fra fredag til søndag. Vi hadde tenkt å ha vårt der, men ombestemte oss og skal nå leie et lokale hvor de står for maten og drikken og ikke minst ryddingen dagen derpå Kommer jeg på flere lokaler skal jeg si i fra. Når er bryllupet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. oktober 2003 #3 Del Skrevet 8. oktober 2003 Jernbanefolkets Hus i Kjøpmannsgt. Det er det fineste selskapslokalet i Trondheim sammen med Frimurerlogen. Der står du får maten og har egen bar selv, ingen sjenkebevilgning trenger du heller! Du bør skynde deg å bestille, for det et populært sted! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. oktober 2003 #4 Del Skrevet 8. oktober 2003 Hva med Frimurerlosjen? Vet ikke hva det koster eller om de leier ut til bryllup, men vi har hatt studentfester/selskap der i alle fall. Kjempefine lokaler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå