Neshorn Skrevet 11. oktober 2010 #1 Del Skrevet 11. oktober 2010 Jeg skal kjøpe meg ny vinterjakke. Ligner litt på denne. Er ikke svær parkas, men går rett nedforbi rumpa og har pelskant på hetten. http://veromoda.bestsellershop.com/NO/vinter-jakker/vip-10-10-jacket/116386 Jeg vil verken kjøpe en dunjakke eller en med ekte pels på kanten av dyrevennlige årsaker. Ei heller ullkåper. Derfor passer en slik meg perfekt. Har i tillegg en svart boblejakke fra i fjor som jeg tenker å bruke på de kaldeste dagene. Har kjøpt en i mørkebrun, fordi jeg syns det er en litt ny farge. Kler godt denne da jeg har brunt hår og lett solbrun hud. Men rett etterpå kjøpet fant jeg en knall rosa på en annen butikk. Denne kostet 600 kr mer enn den jeg kjøpte. Er veldig rosajente og syns selvsagt den var superfin. Er fra JC hvis noen har sett den... Hva syns dere? Skal jeg bytte den mørkebrune og gå for den rosa? Er litt redd for å bli lei av den rosa, siden fargen er så ekstrem og prangende. Er også redd for at det blir meg og fjortisene som har den:p Samtidig er den kul, veldig meg og annerledes. Litt av problemet med den brune er også at jeg har mest svarte sko og det krasjer jo litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 11. oktober 2010 #2 Del Skrevet 11. oktober 2010 Hadde villet beholdt den brune. Er selv "rosa-jente", men tror at en knall-rosa "parkas" er noe man vil bli lei av. Kanskje ikke denne sesongen, men neste? Kjør på med f.eks. knallrosa votter, skjerf etc til den brune jaka for å freshe den opp. Enklere å finne tilbehør, og enklere å matche til forskjellige antrekk tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neshorn Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 11. oktober 2010 Hadde villet beholdt den brune. Er selv "rosa-jente", men tror at en knall-rosa "parkas" er noe man vil bli lei av. Kanskje ikke denne sesongen, men neste? Kjør på med f.eks. knallrosa votter, skjerf etc til den brune jaka for å freshe den opp. Enklere å finne tilbehør, og enklere å matche til forskjellige antrekk tenker jeg Blir garantert en 1-sesong jakke om jeg velger den rosa ja. Har mye rosa tilbehør som jeg kan hive på sammen med den brune jakken:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 11. oktober 2010 #4 Del Skrevet 11. oktober 2010 Det høres bra ut:) Dumt å kjøe noe som du vet at du kommer til å bli lei av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 12. oktober 2010 #5 Del Skrevet 12. oktober 2010 disse billige jakkene holder ikke lenger enn et par sesonger, så ta den rosa! Kjør sitl, vennen. Elsker farger i vinterstid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå