Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2010 #1 Skrevet 11. oktober 2010 Fra fredag kveld til søndag kveld var telefonen hans avslått. Og det var ikke første gangen. Er dette normalt? Jeg tror ikke det..det er jo greit om han ikke vil/kan treffes, men å bare stenge av mobilen hele helgen?! Jeg synes det er skikkelig sårende og leit. Han påstod at vi hadde et forhold her om dagen, men da oppfører man seg vel ikke slik. Han sier alltid at han bare har vært hjemme..Men likevel! Og jeg tviler nok på om det er sant. Skjønner ikke poenget med å stenge av telefonen. Jeg hadde også spurt om vi skulle treffes på fredag og da jeg sendte melding var telefonen avslått, og ingen melding eller noenting. Normale folk oppfører seg vel ikke slik mot kjæresten sin?!
Gjest Consensio Skrevet 11. oktober 2010 #2 Skrevet 11. oktober 2010 Spør han da vel. Det er ingen plikt i å måtte ha på telefonen til enhver tid? Jeg er av den typen som gjerne stenger av telefonen, eller lar den bare gå tom for strøm. Jeg er nemlig ikke avhengig av telefonen og vil folk absolutt ha tak i meg så vet de hvor jeg bor, ellers så sender de en melding som jeg da ser når jeg skrur på telefonen igjen.
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2010 #3 Skrevet 11. oktober 2010 Spør han da vel. Det er ingen plikt i å måtte ha på telefonen til enhver tid? Jeg er av den typen som gjerne stenger av telefonen, eller lar den bare gå tom for strøm. Jeg er nemlig ikke avhengig av telefonen og vil folk absolutt ha tak i meg så vet de hvor jeg bor, ellers så sender de en melding som jeg da ser når jeg skrur på telefonen igjen. Jeg har forsøkt å oppsøke han hjemme, men da fikk jeg heller ikke kontakt. Og han svarte ikke engang på melding som da ble åpnet. Han påstod han var ute...men han kunne vel svart. Og det er da ikke særlig morsomt med gamle meldinger som ala innbydelse til middag på fredag sent fredag mottatt søndag kveld...da er middagen fortært. Jeg hadde da spurt om vi skulle treffes. Vi har tydeligvis helt forskjellige forventninget til et forhold. Det er vel ikke bare jeg som skal føye meg? Han vet hvordan jeg reagerer på dette. Og da får han ta konsekvensene..og jeg vil forholde meg like taus som han og stenge av tlf. Og jeg snakker her om et kjæresteforhold, ikke vennskap!! Jeg begriper ikke at folk kan tenke slik engang jeg....mot sine kjærester. Kan man være mer råtten egentlig.
Gjesten Skrevet 11. oktober 2010 #4 Skrevet 11. oktober 2010 Ro deg ned. Snakk med ham om det. Du kan ikke kreve at han skal ha på telefonen og være tilgjengelig for deg 24 timer i døgnet. Det er mange som ikke liker å være tilgjengelige hele tiden, og selv om det kan være slitsomt, er det noe vi bare må respektere. Hvis du vet han er vanskelig å planlegge med, så ikke vent til fredag med å spørre om dere skal finne på noe samme helg.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2010 #6 Skrevet 11. oktober 2010 Synes det er vel sært når man er i et kjæresteforhold. Han vil jo tydligvis ha fri hele helgen. Samtidig så betyr jo det at ingen andre får tak i ham heller. Hva med msn og fb?
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2010 #7 Skrevet 11. oktober 2010 Synes det er vel sært når man er i et kjæresteforhold. Han vil jo tydligvis ha fri hele helgen. Samtidig så betyr jo det at ingen andre får tak i ham heller. Hva med msn og fb? Han har ikke msn eller fb, og mailadressen hans har jeg ikke fått. Ja, jeg synes også det er sært..jeg spurte tidlig fredag formiddag om han ville komme på middag og den meldingen så jeg var åpnet. Da jeg sendte melding senere på dagen var mobilen avslått. Han kan jo ha flere mobiler også...han har hemmelig nr. Og intet svar da meldingen ble mottatt i går heller. Jeg tror ikke han er seriøs, og bare trenger meg som ekstra kos...
Gjest Consensio Skrevet 11. oktober 2010 #9 Skrevet 11. oktober 2010 Ja, han bare lurer deg, utnytter deg, bruker deg for sex. Han har sikkert 10 andre damer han gjør det samme med, bare vent plutselig en helg så vil han være sammen med deg hele helgen. Det betyr at det er din tur på lista hans. Seriøst. Hva med å jekke seg ned og slutte med masse teorier. Prat med ham når han tar kontakt. Spør om hvorfor han ikke svarte deg uten å virke totalt desperat.
Gjest Consensio Skrevet 11. oktober 2010 #10 Skrevet 11. oktober 2010 40 +/- Mye minus på den der tror jeg
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2010 #11 Skrevet 11. oktober 2010 Ro deg ned. Snakk med ham om det. Du kan ikke kreve at han skal ha på telefonen og være tilgjengelig for deg 24 timer i døgnet. Det er mange som ikke liker å være tilgjengelige hele tiden, og selv om det kan være slitsomt, er det noe vi bare må respektere. Hvis du vet han er vanskelig å planlegge med, så ikke vent til fredag med å spørre om dere skal finne på noe samme helg. Er det så jævlig vanskelig å forstå at man blir såret og lei seg når man ikke får noen som helst unnskyldning eller forklaring. Man slår da ikke bare av tlf om man får spørsmål..med mindre man gir faen. Det hjelper jo ikke å snakke med han. Og hvorfor skal jeg ha et forhold der jeg mesteparten av tiden lider og er fortvilet.. Og han kunne vel sagt at det var vanskelig å treffes i helgen da jeg spurte han fredag morgen da etter å ha overnattet hos han. og hvis han synes jeg maser så....vel da er forholdet over, og som sagt, det kunne han også sagt. Det handler da om å sette seg inn i andres følelser og situasjon. Jeg tror ikke han er så dum at han ikke forstår det. Hvorfor skal jeg respektere han når han vet hvordan jeg reagerer..er det så vanskelig å bare sende en melding og si at det ikke blir noe. (Det hender han gjør det= Nei, jeg tror han egentlig har gjort det slutt. Og jeg bryr meg ikke...Det ER over for min del.
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2010 #13 Skrevet 11. oktober 2010 Ja, han bare lurer deg, utnytter deg, bruker deg for sex. Han har sikkert 10 andre damer han gjør det samme med, bare vent plutselig en helg så vil han være sammen med deg hele helgen. Det betyr at det er din tur på lista hans. Seriøst. Hva med å jekke seg ned og slutte med masse teorier. Prat med ham når han tar kontakt. Spør om hvorfor han ikke svarte deg uten å virke totalt desperat. Hva er dette for et svar da?
miss~Audrey Skrevet 11. oktober 2010 #14 Skrevet 11. oktober 2010 Kanskje han lever et dobbeltliv. Har du spurt om han har flere kjærester for eksempel? Fra fredag kveld til søndag kveld var telefonen hans avslått. Og det var ikke første gangen. Er dette normalt? Jeg tror ikke det..det er jo greit om han ikke vil/kan treffes, men å bare stenge av mobilen hele helgen?! Jeg synes det er skikkelig sårende og leit. Han påstod at vi hadde et forhold her om dagen, men da oppfører man seg vel ikke slik. Han sier alltid at han bare har vært hjemme..Men likevel! Og jeg tviler nok på om det er sant. Skjønner ikke poenget med å stenge av telefonen. Jeg hadde også spurt om vi skulle treffes på fredag og da jeg sendte melding var telefonen avslått, og ingen melding eller noenting. Normale folk oppfører seg vel ikke slik mot kjæresten sin?!
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2010 #15 Skrevet 11. oktober 2010 Ja, han bare lurer deg, utnytter deg, bruker deg for sex. Han har sikkert 10 andre damer han gjør det samme med, bare vent plutselig en helg så vil han være sammen med deg hele helgen. Det betyr at det er din tur på lista hans. Ja, det er nettopp slik det er...og alltid jeg som tar initiativ. Jeg burde sikkert føle meg heldig de få timene vi kan tilbringe en lørdagskveld før han iler på sprang ut igjen..
kulu-kulu Skrevet 11. oktober 2010 #16 Skrevet 11. oktober 2010 Litt off topic her , men hvordan ser man at den man sender mld til ,har lest den el ei? Håper du finner ut av dette TS , barnslig av han dette. Men hadde nok blitt en smule mistenksom selv , om jeg ikke hadde visst bedre
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2010 #17 Skrevet 11. oktober 2010 Jeg er på din alder og det der høres mistenkelig ut. Jeg hadde enten trodd han bare var interessert i kos på sine premisser eller at han har annen kjæreste. Man oppfører seg ikke sånn når man er 40 år.
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2010 #18 Skrevet 11. oktober 2010 Litt off topic her , men hvordan ser man at den man sender mld til ,har lest den el ei? Håper du finner ut av dette TS , barnslig av han dette. Men hadde nok blitt en smule mistenksom selv , om jeg ikke hadde visst bedre Kan ikke se om den er lest, men kan se om meldingen er mottatt. Altså om mobilen er påslått. Av og til hender det at det er feil, men da kunne han ha svart. og selv om jeg vet at kanskje betyr nei så.... Og til dere som sier jeg skal roe med ned - hvorfor skal jeg det? jeg er ikke tvangsgiftet med han, og han får vel også vise meg om jeg betyr noe for han! Jeg kan ikke se at det er slik nå. Det burde ikke komme som noen overraskelse at jeg går..
Gjest gjest Skrevet 11. oktober 2010 #19 Skrevet 11. oktober 2010 Fra fredag kveld til søndag kveld var telefonen hans avslått. Og det var ikke første gangen. Er dette normalt? Jeg tror ikke det..det er jo greit om han ikke vil/kan treffes, men å bare stenge av mobilen hele helgen?! Jeg synes det er skikkelig sårende og leit. Han påstod at vi hadde et forhold her om dagen, men da oppfører man seg vel ikke slik. Han sier alltid at han bare har vært hjemme..Men likevel! Og jeg tviler nok på om det er sant. Skjønner ikke poenget med å stenge av telefonen. Jeg hadde også spurt om vi skulle treffes på fredag og da jeg sendte melding var telefonen avslått, og ingen melding eller noenting. Normale folk oppfører seg vel ikke slik mot kjæresten sin?! Hadde dette vært meg og kjæresten hadde jeg blitt alvorlig bekymret for om det hadde skjedd han noe. Vi har kontakt med hverandre en gang pr dag, enten ved at vi ringes eller sender noen sms. Jeg hadde blitt veldig bekymret, faktisk. Nei, jeg er enig med deg, ts. dette er ikke ok oppførsel når man er kjærester. Venner, ja. Men ikke kjærester.
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2010 #20 Skrevet 11. oktober 2010 Og når han sender melding så forventer han svar promte! Og da ringer han med en gang om jeg ikke svarer. Mens han selv slår av telefonen... Men han er veldig sånn at han tilgir når jeg blir eitrande forbanna da og får jeg kontakt med han på telefonen så klarer han alltid å smelte mitt hjerte igjen, og da vil han gjerne treffes...Men jeg orker ikke å ha det så opp og ned hele tiden. Og jeg orker ikke denne avstengingen. Jeg trenger mere nærhet, og merkelig nok var det han som spurte om vi skulle bli samboere. Og så ble det tyst...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå