Gå til innhold

Dere som bruker mineral rouge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har funnet en rouge fra everydayminerals som jeg bare elsker, men jeg hater at det er løst pulver over alt.

Jeg har kun brukt faste, pressede rouger før - så jeg vet i grunn ikke helt hvordan jeg skal gjøre dette uten at det blir for mye søl?

Hva gjør dere? Det er jo sånne små hull i beholderen, så man MÅ jo drysse noe pulver ut, men hvor? I lokket? På en skål? Hva gjør dere? Og hvordan unngå for mye rouge på kosten??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker også en fra EM, og har blushkosten fra samme merket. Jeg slår ut litt produkt i lokket, får produktet på kosten på samme måte som med mineralfoundation, og påfører. Synes ikke det blir noe søl av det, og det er ikke verre enn å ta litt og litt produkt av gangen for å unngå at det blir for mye.

Gjest Bianca28
Skrevet (endret)

Jeg har funnet en rouge fra everydayminerals som jeg bare elsker, men jeg hater at det er løst pulver over alt.

Jeg har kun brukt faste, pressede rouger før - så jeg vet i grunn ikke helt hvordan jeg skal gjøre dette uten at det blir for mye søl?

Hva gjør dere? Det er jo sånne små hull i beholderen, så man MÅ jo drysse noe pulver ut, men hvor? I lokket? På en skål? Hva gjør dere? Og hvordan unngå for mye rouge på kosten??

ja det irriterer meg med sånn mineralpudder og rouge, hvorfor kan de ikke lage mineralpudder som er fast også?

Det jeg gjør med min er at jeg snur boksen med lokket på og dunker et par tre ganger for da drysser det pulver ut i lokket, så snur jeg det og dunker litt på lokket slik at ikke for mye pudder skal ha kommet i lokket, så skrur jeg av lokket. Er eneste måten jeg unngår mye søl, men må si jeg syns det er tungvint og tar tid

Endret av Bianca28
Skrevet

EM har noe som er presset også da. Men fatter ikke hvordan folk får til å søle så jævlig med mineralprodukter og mener det er tungvindt? Har brukt mineralfoundation og blush en god stund nå, og det har da ikke vært noe problem.

Gjest Bianca28
Skrevet

EM har noe som er presset også da. Men fatter ikke hvordan folk får til å søle så jævlig med mineralprodukter og mener det er tungvindt? Har brukt mineralfoundation og blush en god stund nå, og det har da ikke vært noe problem.

det tar lengre tid

Skrevet

Jeg åpner boksen, vrir lokket som stenger for "hullene" litt til siden, dunker ut litt pudder i lokket og snurrer kosten (billig fra H&M, funker fjell til blush!) og påfører. Når jeg er ferdig skyver jeg det lokket tilbake og slenger på selve lokket - fort, så det ev. resterende pudderet ikke søles utenfor boksen. Bruker ca. like lang tid på å påføre EM-blush som solpudderet fra Dior, om jeg bruker det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...