Agnes Skrevet 8. oktober 2003 #2 Skrevet 8. oktober 2003 Nesten like bra som "Lock, stock and two smoking barrels". Synes begge filmene er knallbra.
Gjest care Skrevet 8. oktober 2003 #3 Skrevet 8. oktober 2003 Denne filmen hadde jeg skikkelig sansen for - dritbra
Gjest lurven Skrevet 8. oktober 2003 #4 Skrevet 8. oktober 2003 ja kul den men syns lock stock er bedre.. en annen film i samme genre som er enda bedre er boondock saints..
Agnes Skrevet 8. oktober 2003 #5 Skrevet 8. oktober 2003 Liker man Snatch, kan Fight Club også være et godt (og rått) filmvalg.
Catzy Skrevet 8. oktober 2003 #6 Skrevet 8. oktober 2003 Snatch er veldig bra. Brad Pitt, Benino (?) del Toro, den gale russeren, Turkish... De gjør en veldig bra jobb. Og bikkja! Catzy
Gjest Hulderjenta Skrevet 8. oktober 2003 #7 Skrevet 8. oktober 2003 "Snatch" har jeg sansen for! Har sett den to ganger. Første gang var da den gikk på kino. Ble så urolig fasinert av fortellerteknikken! men også av historien - som ble avslørt litt etter litt på grunn av den spesielle fortellerteknikken. Spennende film!
Gjest Hulderjenta Skrevet 8. oktober 2003 #8 Skrevet 8. oktober 2003 :oops: :oops: Okei - der blandet jeg sammen to filmer... Tenkte først på en annen - Snake eyes, eller hva den het... Med Nicolas Cage. NÅ kom jeg på hvilken film Snatch var - den med Brad Pitt som sigøynermann... Den var UTROLIG artig!!!! Digger svart humor jeg!! :D Kanonkul - rett og slett! :D
Gjest Anonymous Skrevet 8. oktober 2003 #9 Skrevet 8. oktober 2003 Den er en av de bedre filmene- Vinnie Jones er kanon bra!
Agnes Skrevet 8. oktober 2003 #10 Skrevet 8. oktober 2003 Den er en av de bedre filmene- Vinnie Jones er kanon bra! Ja, han har jeg sansen for også! Ble så glad da han var med i Snatch òg etter Lock, stock..., og han gjorde det enda bedre i Snatch.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå