Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har seg sånn at jeg i senere tid har tenkt mye over kjærlighet. Det er en fyr jeg tror jeg virkelig liker, sånn at du får sommerfugler i magen, mister taleevnen, sender smugblikk og rødmer og ikke husker helt hvordan han ser ut fordi jeg ikke tørr å se på han lenge nok. Også er det fyren som jeg snakker med utrolig bra, og som er kjempe grei og fantastisk og kunne virkelig vert en perfekt fremtidig familiefar og mann og elsker og alt, men der jeg ikke med en gang får den kilingen i magen, det lille "skip off a heart beat" øyeblikket..

Eksisterer egentlig sommerfugler i magen og one true lov og alt det der eller er det bare produktet av for mye filmer og sippete elskere som endelig får hverandre.?? For viss jeg, eller noen av dere som leser, ble satt til å velge, hvilken er det smartest/rettest å satse et forhold og kanskje en fremtid på? For det er mange sommerfugler-menn som har kommet og gått, noe som får meg til å lure på om det egentlig er følelser eller bare ideen av noe?

har dere sommerfulger når dere ser den dere elsker/er sammen med? er de så jævla viktige??for jeg er lei av at fantastiske fyrer som jeg ikke trodde var "rett" for meg, nettopp fordi sommerfuglene ikke var der, " slipper unna" ..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og ja, ser stavefeilen i overskriften. :-)

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...