Gå til innhold

Takkekort for barselgave

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi fikk mye fint da minstemann ble født og vi hadde planer om å sende ut takkekort slik vi gjorde da eldstemann ble født, men av ulike årsaker har vi ikke sendt ut kort ennå. Nå er barnet 9 måneder og jeg lurer på om det er for sent å sende ut kort nå.

De fleste leverte jo gavene personlig og fikk et takk da samtidig som de så barnet, men det er noen som fortsatt ikke har truffet barnet.

Skal vi sende ut takkekort nå (da med en tekst som beklager at de kommmer sent), eller blir det bare dumt? Dersom vi skal sende ut kort vil det bli med bilde på - skal vi da ha et bilde av barnet som nyfødt siden det var en barselgave, eller et helt "ferskt" bilde som viser hvor stort det har blitt?

Alle synspunkt mottas med takk!

Videoannonse
Annonse
Gjest AnneShirley
Skrevet

Send ut takkekort med "fersk" bilde. Et kort som kommer en stund etterpå er MYE bedre enn ikke noe kort i det hele tatt.

Skrevet

Er det vanlig å sende ut takkekort både for barselgaver og dåpsgaver? Kommer til å få det travelt jeg!

Skrevet

Jeg ville også sendt nå, med nytt bilde. Selv synes jeg ikke det er så festlig å få sånne kort, men jeg vet mange som setter veldig stor pris på det.

Til Anonym Bruker: Vi sendte kortene etter dåpen, og takket for begge gaver til dem som også hadde gitt dåpsgave. Da var babyen 3-4 mnd. Her tror jeg det gjøres mye forskjellig, men jeg har i alle fall fått takkekort etter dåpen fra flere (ikke alle).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...