AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2010 #1 Skrevet 11. oktober 2010 Er det bare tilfeldig eller er det veldig mange som faller ut av vindu/balkonger for tiden? Eller har jeg bare lagt ekstra godt merke til det nå og så har det vært sånn hele tiden egentlig?
Gjest Consensio Skrevet 11. oktober 2010 #2 Skrevet 11. oktober 2010 :klø: Hvordan legger du merke til det da? Faller det mange ut mens du er på vei til jobb?
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2010 #3 Skrevet 11. oktober 2010 :klø: Hvordan legger du merke til det da? Faller det mange ut mens du er på vei til jobb? Nei,leser om det på nettaviser.
Gjest Consensio Skrevet 11. oktober 2010 #4 Skrevet 11. oktober 2010 Mulig jeg har misset noe da. Har bare fått med meg en som har falt ut jeg, og det var vel han på Gran Canaria.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2010 #5 Skrevet 11. oktober 2010 Mulig jeg har misset noe da. Har bare fått med meg en som har falt ut jeg, og det var vel han på Gran Canaria. Ja den har jeg fått med meg.og så mener jeg at det har vært en par stykker jeg har lest om på adressa.no og idag så leste jeg om søstra til musikern Mika som falt ut av et vindu og ble spiddet. var bare et spm uten noe mye mål mening,kanskje jeg bare har lest ekstra mye nyheter i det siste.
Gjest Sommertid Skrevet 11. oktober 2010 #6 Skrevet 11. oktober 2010 Politiet tror ikke at han som falt i Gran Canaria falt fra balkongen alikavell. Va oppdatering av saken på vgnett tidligere i dag. Kommer til å savne han
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå