qrs Skrevet 11. oktober 2010 #1 Skrevet 11. oktober 2010 Men hvordan? Frem til nå har ansiktet mitt kun blitt utsatt for vann og en og annen omgang med dusjsåpe. Sminke er kun til fest. Så hva burde jeg egentlig bruke for å få litt penere ansiktshud? Tror jeg har normal til fet hud. Hva bruker man og hvordan?
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2010 #2 Skrevet 11. oktober 2010 Det kommer vel an på hvordan huden din er, men generelt så hetes det jo at en "voksen" hud trenger mye fuktighet.Du finner jo en goood del tips rundt om på nettet! helt basic er vel rens og fukt. Rens kan du få som melk, gele`, krem... noen skal skylles av, andre skal ikke det. Ofte blir " lettere" produkter som rensegele` anbefalt til en yngre hud som lettere får kviser. Det samme gjelder fuktighetskrem. En tørrere hud ser ofte eldre ut, og eldes tidligere(så da er du kanskje heldig?). Et bra merke(syns jeg) er dermalogica, de har også en serie for voksen hud:age smart det kommer jo også an på hvor mye penger du vil bruke. Jeg ville tatt en tur til hudpleier, evt apotek/parfymeri for råd om produkter.
Jade Skrevet 11. oktober 2010 #3 Skrevet 11. oktober 2010 Mange hudsalonger tilbyr gratis hudanalyse. Du får da vite hva slags hudtype du har, og kan da lettere finne produkter som vil virke bedre for akkurat din hud. Be gjerne om vareprøver på produktene de anbefaler, men med mindre du er rik så bør du ikke kjøpe produkter der for tusenvis av kroner bare fordi hudpleieren sier at det er bra (det er lurt å teste først!).
Xtra_lilje Skrevet 12. oktober 2010 #4 Skrevet 12. oktober 2010 Anbefaler også hudpleie har gjort mange, mange bomkjøp gjennom årene inntil jeg gikk til hudpleier.de siste årene har jeg brukt exuviance og decleor og huden min er veldig fin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå