Gå til innhold

Tisser du i dusjen?

83 stemmer

1. 1. Tisser du i dusjen?

• Ja
      40
    • Nei
      43

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tisser du i dusjen hvis du må tisse når/før du går inn i dusjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.

Skrevet

Det hender.

Skrevet

Bare hvis jeg kjenner trangen plutselig mens jeg står i dusjen. Synes det er litt ekkelt og skammer meg kanskje litt over det. Men det er sikkert mer vanlig enn jeg tror...

Gjest Taxmannen
Skrevet

seff. med en gang jeg får varmt vann på hendene må jeg pisse som bare fan. slår aldri feil. trodde det var sånn hos alle.

Skrevet

Nei, æsj! Jeg har jo toalettet i samme rom, så det er en enkel sak å sette seg der før jeg går i dusjen.

Skrevet

I toalettet tisser jeg først. Ikke i dusjen.

Kult at Taxemannen ikke skrev seg inn som annonym.

Si meg, dunser det ikke urin derfra da?

Skrevet

Går alltid på wc før jeg hopper i dusjen :dusje: Har ikke tisset i dusjen siden jeg var liten tror jeg..

Skrevet

Går alltid på do før jeg dusjer. Har skjedd at det har glippet ut et par dråper på den tiden jeg hadde en kraftig urinveisinfeksjon.

Skrevet

Ja det hender at jeg gjør det om jeg må tisse. Gidder ikke akkurat å gå ut av dusjen, sette meg på do og gå inn å fortsette dusjen.

Og nei, det er ikke alltid jeg må på do før jeg går inn i dusjen.

Lukter ikke vondt, dunster ikke noe. Og dusjen blir jo vasket i tillegg til at den blir spylt med vann hver dag (når jeg dusjer altså) :)

Skrevet

Hvorfor er det kult? Jeg går på do dersom jeg kjenner antydninger til at jeg må tisse før jeg dusjer, men dersom trangen kommer mens jeg er i dusjen (og det gjør den ofte, merkelig det med at man må tisse når man hører sildrene vann :gjeiper: ) så tisser jeg der i stedet for å løpe dryppende våt rundt på badet. Prøver å treffe så rett i sluken som mulig. Og nei, det lukter ingenting, det blir jo skylt ned med en god mengde såpe og vann, som også er i dusjen.

Skrevet

kult fordi alle er så prippene og vil aldri stå for noen ting, og trykker annonym bruker.

ER det folk som tisser i :dusje: asså???

Gjest Taxmannen
Skrevet (endret)

Nope. jeg tisser i dusjen mens jeg dusjer. Jeg står ikke i dusjen og tisser overalt mens det ikke er noen vann. og uansett er jeg mann så da kan jeg sikte i sluken=D og hindre alt selvom jeg skulle tisset om jeg ikke hadde vannet på. men det har jeg allti på uansett.

Endret av Taxmannen
Skrevet

Ikke vanligvis, men før så var jeg ofte plaget meg kraftig urinveisinfeksjoner. For å si det slik, jeg rakk ikke å åpne dusjkabinettet en gang fra jeg kjente at jeg måtte tisse.

Skrevet

Nei, jeg tisser ikke i dusjen. Jeg er så heldig at jeg har toalett i samme rommet som dusjen, så jeg bruker det til sånt i stedet...

:jepp:

Skrevet

Nei, jeg tisser ikke i dusjen. Det kunne aldri falt meg inn en gang.

Det siste jeg gjør før jeg kler av meg og går i dusjen, er å gå på toalettet, så føler aldri noe trang til å gå på do mens jeg dusjer.

Lyden av stråler får nok ikke meg til å måtte gå på do, nei.

Skrevet

Nei, jeg går på do på do.

Gjest Raindrops
Skrevet

Nei, jeg går på do før jeg dusjer. Visste ikke at det motsatte var så vanlig.

Skrevet

Nei, jeg tisser ikke i dusjen. Jeg er så heldig at jeg har toalett i samme rommet som dusjen, så jeg bruker det til sånt i stedet...

:jepp:

Signerer! :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...