Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Eg å eksen gjorde da slutt for nesten 9 måna sio og da va ett ganske tøft brudd for meg, for me hadde vært so gode venner fra dag ein me treftest, og da e 8 år sio no.. grunn te brudde va att han va lite flink te å komunisere, og me hadde ein del heftige diskusjoner, krangla sjeldent, men da endte som regel att den eine av oss gjekk ut døra.. te slutt hadde eg fått nok å tok opp probleme å lurte på ka so skjedde mellom oss.. da blei stilt å han braut ut me att : da va ein grunn te koffor me ikkje sku gje kvarandre julagave, da va ein grunn te koffor eg ikkje gjor nåke ut av 14 februar... sjøl om valentinsdagen ikkje har nåke å sei e da kjekt å få ein påskjønning, å dette var kjempekult å få trøkt i tryne 16 februar.. me va nett flytta i ny leilighet som eg forguuda, hvor eg måtte pakka klena mine å gå momentant. han berre satt der: "Da e slutt!!"....

jeg har alltid vært dumsnill, men ikkje hadde jeg trodd jeg kom til å gjøre noe sånt mot en person jeg egentlig hatet.. jeg lot han låne penger til å klare å bu i leiligheten hans (som me hadde hatt i lag) han fikk låne ALT av interiøs ting, sofa, seng, allt på kjøkken, vaksemaskin, rett å slett allt... helt til jeg fikk nok, når det hadde gått ca en måned for jeg å min far å hentet tingene mine, han satt ikke igjen me noe!. av ren frustrasjon lo an meg rett i tryne å sa: "eg e so jævli gla eg e kvitt deg.."

jeg var knust i flere måneder, rett å slett kjerlighetssorg. dette var kort trekk av fortio, fordi, vi har begynt å snakke igjen....

mine følelser for den gutten, uansett hva vi har vært i gjennom so har dem alltid vært sterke for han..

vi snakket ikke på en måned etter jeg var å hentet tingene mine, før jeg plutselig får en melling hvor han lurer på hvordan det går me meg om jeg har det bra.. jeg trodde ikke det var sant, jeg fikk en sånn merkelig følelse inni meg, ikke glad, men litt, hmmm.. hva er dette??

vi pratet en del over textmellinga, men bare hverdagslige ting... vi avtalte te slutt vi kunne treffest å finne på noe. vi hadde en hund i lag, der vor jeg tok vare på den ved bruddet, som han ville treffe.. so eg resite te han og vi gikk på fest.. da va kjempekult heilt te ei tullakjerring, so eg godt veit ken e, satt å fortalte til meg hvor fantastisk eg va og att han hadde følelser for meg og att hun hadde det så bra i lag me kjeresten sin.. det var no grett, men jeg skjønte jo fort teininga hennar der hun var rund an konstant.. jeg gikk hjem til ei veninne på kvelden når festen dabbet av, neste dag da jeg skulle hente bilen min gikk eg inn i leiligheten til an der jeg møtte det jeg ikkje kunne tru skjedde... dem hadde lagt i lag... hun er i lag med eine kompisen min å han vet fremdeles ikkje att hun har vært utro!!!

xen min kan ikke huske att han har hatt sex me hu for han va so full sier han, men når han fikk vite att jeg visste det fikk an angst å klarte ikkje snakke me meg for han var så lei seg.....

Den neste jenta er 19 år, hun var visst lik meg, men mykje bedre... men han trakk tilbake da og sa att visst han hadde huska da (han va full) so hadde an aldri sagt da...hun er en kjempesøt jente, men for meg en erkerival... dem har hatt veldigt go kontakt og holdt på ei stond, men so dabba da av, og da var da han fikk øynene opp for meg... jeg fortalte han att jeg hadde blitt betatt av han igjen......

det som er dealen er att, vi har aldri hatt en ende på ting. vi vart knullekompisser 2 måneda itte da var slutt.. da va berre for savnet skyld, å jeg trodde det skulle gå helt fint, men det er vanskeligere enn man tror!!.

vi har den siste måneden holdt litt på, og vi er vel på vei tilbake til gode gamle oss når vi hadde det som best...

men jeg vet ikke, kan jeg stole på an att det er bare meg??

jeg tenker av og til att kansje noe nytt hadde vært grett, men følelsene mine gjir aldri slipp på den gutten... vi har snakket en del frem å tilbake, og vi vil prøve på nytt, men jeg begynner å bli litt redd ting går litt fort.. noe vi begge ikke vil... men ja....

off, er så vanskeligt å forklare... i våre øyner og alle andres, er vi kjerester, men vi er ikke kjerester.... jeg er ikke dama hans, men samtidigt er jeg det.... bah!!1.... jeg vet ikke om dere skjønner allt dette... men jeg er litt forvirret..

jeg har måtte svelget en del fortid, og ting som har skjedd i mellomtiden... jeg har ikke gidd han noe, men når jeg sa jeg hadde en som var betatt av meg og jeg muligens var interesert i var det nett som han kom krypendes og ville ikke noe annet enn å ha meg.....?

jeg blir så forvirra, er det noen andre som har opplevd ett brudd me xen å om dere finner tilbake, funker det da??

Takk for svar =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først: forsøk å skrive på bokmål eller nynorsk, for det er slitsomt å lese innlegg på dialekt.

Til temaet: Ser du ikke selv hva du holder på med? Fyren er en drittsekk og du er alt for godtroende og naiv. Du er fin pauseunderholdning når han ikke har noe annet å drive med og han manipulerer deg til å fortsette å være akkurat det. Bryt all kontakt og kom deg videre i livet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...