Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en bror som har fått for seg at han kan blir rik på å svare på undersøkelser online, og har nå planer om å ta ut en ferie uke på jobben for å starte opp med dette, og bruke omtrent hver våkene time til å svare på disse undersøkelsene.. Noen som har noen erfaring ? føler han bæsjer litt på leggen her egnentlig :gjeiper:

her var det han fant ut ang dette. her står det også litt mer info :)

http://www.tjenepenger.eu/betalte-sporreundersokelser/

Videoannonse
Annonse
Gjest Blubberella
Skrevet

Tviler sterkt på at han blir rik...

Jeg har funnet et nettsted der jeg faktisk får noe igjen for å svare på spørreundersøkelser pr mail. De har både korte og lange undersøkelser og sier alltid ifra hvor lang tid det ca tar å svare på hver undersøkelse. Der får man 1 poeng pr minutt undersøkelsen er beregnet å vare, og 1 poeng tilsvarer 1 kr. Man blir ikke rik, men jeg har så langt på 2-3 år med ymse og ujevnlig svaring på undersøkelser (ikke veldig ivrig må jeg innrømme), fått en selvvalgt DVD-film og et gavekort på 200 kr fra cdon.com. Jeg har prøvd andre lignende nettsteder også, men ingen har så langt gitt like mange poeng og såpass rask oppsparing av goder. Greit tidsfordriv og gøy når man får premiene sine, men man blir nok ikke rik :) Det blir vel omtrent som å plukke flasker på gata og pante. Ved iherdig innsats kan du tjene en del, men rik blir du ikke.

Skrevet

Jeg har fått ca 600 i gavekort fra ett nettsted og en Bjørn Axen rettetang + en flott skål fra et annet.

Det finnes mange nettsteder der ute, de jeg føler fungerer er:

Panel.no: 1 poeng = 1 krone, 200 kroner gir et gavekort på 200 kr. Mener å huske det er gavekorttorget.no

TNS gallup: Har shop som du kan bruke poengene dine i. Har alt fra håndklær til riskokere.

YouGov: Har shop, men skal nå gå over til gavekort.

Men dette er IKKE noe å bli rik på. Da må du i så fall være medlem på mange forskjellige, mange flere enn 3.

Du får ikke undersøkelser hver dag fra alle. Jeg får ca 2 ganger i uken fra hver av disse 3. Med andre ord ikke noe å slutte i jobben for :P

Skrevet

Jeg har vært medlem på biip.no og Start-panelet i et par år. De har nå heldigvis gått over fra å bruke noen ukurante betalingssystemer til å betale via Paypal. Jeg får vel 5-6 undersøkelser i uka fra disse to tilsammen. Betalingen er fra fem til tjue kroner per undersøkelse, såfremt man er i målgruppen. (F.eks. kan en undersøkelse handle om røyking, men siden jeg ikke røyker er jeg ikke i målgruppen)

Jeg har akkurat meldt meg på Triaba-panelet, som ligner veldig på de to foregående. Det ser ut til at de sender ut undersøkelser relativt hyppig.

Jeg har notert meg at på Biip har jeg tjent ca. 170 kroner siden begynnelsen av juni. Men rik? Haha! Men jeg bruker mine opptjente penger til å handle diverse på eBay med god samvittighet. :fnise:

Skrevet

Jeg har fått ca 600 i gavekort fra ett nettsted og en Bjørn Axen rettetang + en flott skål fra et annet.

Det finnes mange nettsteder der ute, de jeg føler fungerer er:

Panel.no: 1 poeng = 1 krone, 200 kroner gir et gavekort på 200 kr. Mener å huske det er gavekorttorget.no

TNS gallup: Har shop som du kan bruke poengene dine i. Har alt fra håndklær til riskokere.

YouGov: Har shop, men skal nå gå over til gavekort.

Men dette er IKKE noe å bli rik på. Da må du i så fall være medlem på mange forskjellige, mange flere enn 3.

Du får ikke undersøkelser hver dag fra alle. Jeg får ca 2 ganger i uken fra hver av disse 3. Med andre ord ikke noe å slutte i jobben for :P

Hvordan er det du blir medlem på panel.no ? Var inne og leste litt, og det hørtes jo litt spennende ut. brodern syns det hørtes for kjedelig ut, men jeg kunne tenke meg og prøve det ut :)

Skrevet

Tviler sterkt på at han blir rik...

Jeg har funnet et nettsted der jeg faktisk får noe igjen for å svare på spørreundersøkelser pr mail. De har både korte og lange undersøkelser og sier alltid ifra hvor lang tid det ca tar å svare på hver undersøkelse. Der får man 1 poeng pr minutt undersøkelsen er beregnet å vare, og 1 poeng tilsvarer 1 kr. Man blir ikke rik, men jeg har så langt på 2-3 år med ymse og ujevnlig svaring på undersøkelser (ikke veldig ivrig må jeg innrømme), fått en selvvalgt DVD-film og et gavekort på 200 kr fra cdon.com. Jeg har prøvd andre lignende nettsteder også, men ingen har så langt gitt like mange poeng og såpass rask oppsparing av goder. Greit tidsfordriv og gøy når man får premiene sine, men man blir nok ikke rik :) Det blir vel omtrent som å plukke flasker på gata og pante. Ved iherdig innsats kan du tjene en del, men rik blir du ikke.

Hvilken nettside er dette? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...