Gjest Feline. Skrevet 10. oktober 2010 #1 Skrevet 10. oktober 2010 Har du forslag til hvilken mobil jeg kan kjøpe? Det jeg bruker den til er å ringe, sende meldinger, internett, og den MÅ kunne synkronisere kalender med gmail-kalenderen min
FatallyYours Skrevet 10. oktober 2010 #2 Skrevet 10. oktober 2010 iPhone4 er fantastisk, den beste tlf jeg noengang har hatt!
Gjest Feline. Skrevet 11. oktober 2010 #3 Skrevet 11. oktober 2010 iPhone4 er fantastisk, den beste tlf jeg noengang har hatt! Iphone har jeg hatt (første modellen), men den likte jeg ikke. Mye som var vanskelig og knotete å få til, og tastaturet var forferdelig å skrive på... +Prisen er jo alt for høy! Men takk for forslag
aluminium Skrevet 11. oktober 2010 #4 Skrevet 11. oktober 2010 Sjekk ut Blackberry med fysisk tastatur, som f.eks. Curve eller Bold. Fantastiske tastaturer, og mye god funksjonalitet. Jeg hadde selv en Curve som jeg erstattet med en iPhone 4. Det jeg savner mest er tastaturet, som var uendelig mye bedre enn på iPhone...
alana84 Skrevet 11. oktober 2010 #5 Skrevet 11. oktober 2010 Min samboer har en HTC Desire, som er en ganske bra telefon. Ellers så har jeg en favoritt-telefon utenom iPhone'n min: Sony Ericsson W595. En skyvetelefon som er utrolig behagelig i hånden og har tastatur. Ellers så er det mange bra telefoner der ute, amobil.no har mange anmeldelser som du kan stole på Lykke til med letingen
Henkie Skrevet 11. oktober 2010 #6 Skrevet 11. oktober 2010 Det jeg savner mest er tastaturet, som var uendelig mye bedre enn på iPhone... ...som Steve Jobs selv sa det under introduksjonen av første iPhone; du vil hate tastaturet på iPhone i en måned - så vil du elske det. Jeg føler han hadde rett...da også :-)
Gjest Bond Skrevet 11. oktober 2010 #7 Skrevet 11. oktober 2010 (endret) htc desire billigere enn iPhone og minst like bra. (med mindre du er sånn bestemt mac-fanboy/girl) Endret 11. oktober 2010 av Bond
aluminium Skrevet 12. oktober 2010 #8 Skrevet 12. oktober 2010 ...som Steve Jobs selv sa det under introduksjonen av første iPhone; du vil hate tastaturet på iPhone i en måned - så vil du elske det. Jeg føler han hadde rett...da også :-) Steve Jobs sier mye rart. Han har vel også sagt at iPod Shuffle ikke kom til å bli noen suksess, at Mac Mini ikke kom til å bli populær. Jeg har hatt touchtelefon i flere år allerede, og jeg kan ikke si at skriving er det største fortrinnet.
Gjest Feline. Skrevet 12. oktober 2010 #9 Skrevet 12. oktober 2010 htc desire billigere enn iPhone og minst like bra. (med mindre du er sånn bestemt mac-fanboy/girl) Jeg er absolutt fan av mac, men ikke av iphone. Er derimot litt fan av android når det gjelder telefoner. Har hørt at HTC desire skal være bra, og samsung galaxy, så tenkte jeg skulle se litt på de to kanskje
aluminium Skrevet 12. oktober 2010 #10 Skrevet 12. oktober 2010 Hvorfor ikke iPhone? Har du Mac, så er det egentlig ingen annen telefon som er like godt integrert. Bruker du i tillegg iLife-pakken til Apple fra før er det plug'n'play! Det er kanskje verdens enkleste smartløsning med tanke på overføring av innhold og sync, spesielt om man sitter på Mac. Windows har jeg mindre erfaring med...
Gjest Feline. Skrevet 12. oktober 2010 #11 Skrevet 12. oktober 2010 Irriterte meg at alt måtte gå gjennom itunes (som jeg ikke bruker)
aluminium Skrevet 12. oktober 2010 #12 Skrevet 12. oktober 2010 Hvis du har Mac, hva bruker du da til musikk? Bare nysgjerrig.
Gjest Feline. Skrevet 12. oktober 2010 #13 Skrevet 12. oktober 2010 Jeg er vel bare en av de få i landet som ikke har musikk på PCen Merkelig nok
aluminium Skrevet 12. oktober 2010 #14 Skrevet 12. oktober 2010 Hmm, da ser jeg forsåvidt ingen grunn til å ikke bruke iTunes. Da vil det jo bare være et verktøy for å synkronisere kalender, kontakter, mailkontoer osv., og faktisk et aldeles utmerket program til det. Ser man på de alternativene de andre produsentene kommer opp med så er det ganske enkelt å se hvem som har en god løsning. Når det er sagt så har jeg heller ikke musikk på iPhonen min, bruker kun Spotify der. Musikk har jeg på den skikkelige iPoden min...
Gjest Thefainter Skrevet 12. oktober 2010 #15 Skrevet 12. oktober 2010 TS har ikke musikk på mobilen og hun vil ikke ha IPhone. Get over it, folkens :gjeiper: Noen forslag til TS: Nokia N900, HTC HD2, HTC Desire, Samsung Galaxy S
Gjest Feline. Skrevet 13. oktober 2010 #16 Skrevet 13. oktober 2010 TS har ikke musikk på mobilen og hun vil ikke ha IPhone. Get over it, folkens :gjeiper: Noen forslag til TS: Nokia N900, HTC HD2, HTC Desire, Samsung Galaxy S Hehe, takk
Gjest Feline. Skrevet 13. oktober 2010 #17 Skrevet 13. oktober 2010 Hmm, da ser jeg forsåvidt ingen grunn til å ikke bruke iTunes. Da vil det jo bare være et verktøy for å synkronisere kalender, kontakter, mailkontoer osv., og faktisk et aldeles utmerket program til det. Ser man på de alternativene de andre produsentene kommer opp med så er det ganske enkelt å se hvem som har en god løsning. Når det er sagt så har jeg heller ikke musikk på iPhonen min, bruker kun Spotify der. Musikk har jeg på den skikkelige iPoden min... Å synkronisere mailkontakter og kalender skjer jo av seg selv uten itunes, så lenge jeg det er en gmail-app på telefonen vel Jeg hadde ihvertfall en dårlig androidtelefon et par måneder, og der skjedde alt slikt av seg selv uten at jeg trengte å koble den til PCen.
aluminium Skrevet 13. oktober 2010 #18 Skrevet 13. oktober 2010 Joda, det kan det gjøre om du vil det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå