Gå til innhold

Ha med kjæresten hjem til mor og far på overnatting

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det for dere å ha med dere kjæresten på overnatting til dine foreldre?

Bor langt vekke fra mine foreldre og hvis vi skal besøke dem må vi overnatte der...

Synes det blir litt spesielt i voksen alder... Tør hvertfall ikke ha sex hos mine foreldre...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan er det for dere å ha med dere kjæresten på overnatting til dine foreldre?

Bor langt vekke fra mine foreldre og hvis vi skal besøke dem må vi overnatte der...

Synes det blir litt spesielt i voksen alder... Tør hvertfall ikke ha sex hos mine foreldre...

Har enda ikke hatt med kjæreste på overnatting hjem :P Men nå bor jeg såpass langt unna, at skal vi dra hjem til mine foreldre må vi være der en uke.. Går vel bra det.. Men enig med deg, blir ikke noe sex på barnerommet her heller :P

Gjest Raindrops
Skrevet

Tror alle jeg har vært sammen med siden jeg ble 16 har vært med hjem og overnattet faktisk, har aldri tenkt over at det skulle være et problem, iallefall ikke nå når jeg er litt eldre. Sex har jeg heller ikke avstått fra, men er selvsagt litt mer stille og forsiktig:p

Skrevet

Har ikke sett på det som noe problem, men så er mine egne foreldre ganske greie, og det har foreldrene til de jeg har vært sammen med også vært.

Dessuten tror jeg nok foreldre vet veldig godt hva som skjer mellom laknene til unge voksne, for de har selv vært unge en gang :P

Skrevet

Hvorfor skulle man ikke ha sex når man er hjemme på besøk? Foreldrene ens har da som regel hatt sex under samme tak som en selv hele oppveksten ens.

Skrevet

Synes det blir litt spesielt i voksen alder...

Da er du ikke voksen nok, eller?

Syns ikke det er noe problem. Foreldre vet jo at kjærester overnatter hos hverandre, så det er da like naturlig å overnatte sammen når man er på besøk hos andre?

Skrevet

Det er da virkelig ikke noe problem.

Gjest Airi Chikako
Skrevet (endret)

Vi sover så klart på samme rom når vi er hos foreldrene hans! Er ikke redde for å ha sex heller, gutten er godt inne i tjueårene, så de legger seg ikke oppi hva som skjer under dyna hans - heldigvis! Har ikke tenkt på problemstillingen en gang, jeg :) Vi har ikke reist på overnattingbesøk hos min mor ennå, men hun har allerede livet oss den største senga, på tross av st hun er katolikk *knis*

Endret av Airi Chikako
Gjest Raindrops
Skrevet

Burde det ikke egentlig være lettere når man er voksen enn når man er mye yngere?

Skrevet

Hvorfor skulle man ikke ha sex når man er hjemme på besøk? Foreldrene ens har da som regel hatt sex under samme tak som en selv hele oppveksten ens.

Fordi jeg har sex av lyst, ikke av vane. Og når jeg er på pikerommet i samme etasje som mine foreldre har jeg rett og slett ikke lyst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...