AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2010 #1 Skrevet 10. oktober 2010 Noen som har prøvd merket og har noen erfaringer? Tenker hovedsakelig ikke på å bruke rens/krem o.l derfra, men kanskje leppepomade, all-round balmen og kanskje håndkremen...
Honesty Skrevet 11. oktober 2010 #4 Skrevet 11. oktober 2010 Oi, så vanskelig det var å google, da! BalmBalm. Jeg har ingen personlige erfaringer med BalmBalm, men tror du finner noen anmeldelser inne på makeupalley.com. Balmer er ofte fete i konsistensen, som leppepomade, og brukes gjerne på lepper, neglebånd, tørre flekker osv. Jeg har selv Everything Balm fra Trilogy til dette formålet, og jeg bruker den også av og til som nattkrem. Jeg har også kjøpt Baby Balm fra Badger til jenta mi som forebyggende mot bleieutslett.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2010 #5 Skrevet 11. oktober 2010 Takk for svar Fant ingen anmeldelser på Makeupalley, og da ble jeg enda mer nysgjerrig på merket, så derfor jeg spurte her. Det er nettopp dette formålet jeg trenger produktet til, så det høres jo ut som noe som kan passe (dersom produktene har grei kvalitet selvsagt). Har Neroli og Ylang Ylang balm fra Decleor, men disse bruker jeg som nattkrem, og føler ikke de ville egnet seg på tørre lepper, for eksempel. Produktene er jo ganske billige på feelunique da, kanskje jeg skal bestille et par for å teste. Det er jo i høyeste grad sesong for litt "tyngre" produkter som kan redde tørre hender, lepper osv. Trilogy var et annet merke jeg ikke hadde hørt om før, som jeg ble nysgjerrig på nå. Må snuse litt på det også Noe annet enn Everything Balm som er verdt å se på, Honesty? Har de for eksempel noe som kunne egne seg til stram hud for å hjelpe å beskytte mot strekkmerker (er 28 uker gravid)? Føler nemlig at vanlig fuktighetskrem ikke hjelper noe særlig... Det var forsåvidt litt av grunnen til at jeg kikket på BalmBalm også, det skulle være så naturlig og rent, noe jeg sikter mot i svangerskapet i alle fall TS
Honesty Skrevet 11. oktober 2010 #6 Skrevet 11. oktober 2010 Det sies at rosehip seed-oljen (nypekjerneolje) som jo Trilogy har, skal være virksom mot strekkmerker, arrdannelser og andre hudforandringer. Om det virker, kan jeg ikke si noe om, men oljen er for eksempel nydelig under dag- og nattkrem, og kan også blandes med bodylotion. Jeg er generelt veldig fornøyd med Trilogy, og har både rens, dag-, nattkrem, oljer, Everything Balm, leppepomade og bodylotion derfra. Bodylotionen er ikke helt 100% etter min smak (trekker sent inn, gir lite fukt), men ellers har jeg kjøpt igjen de fleste produktene, noe som sier litt. Ang. strekkmerker er det lite du kan gjøre for å forhindre dem; årsakene er vel mest hormonelt betinget, og smøring gir liten effekt. Samtidig bidrar det i det minste til å holde huden myk, og skader i hvertfall ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå