AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2010 #1 Skrevet 10. oktober 2010 Samboeren min foretrekker enten film, eller data. Da sitter han på soverommet nesten hele dagen, og ser en film av og til i stua hvor jeg sitter. Vi ser på en film sammen av og til, men ikke ofte. Da jeg spør om vi skal finne på ting sammen, kommer han altid med en eller annen undskyldning. De fleste dagene går slik, jeg sitter nede i stua og finner på forskjellige ting, mens han sitter oppe på datan og spiller eller surfer. Han gir meg mere enn nok kjærlighet og oppmerksomhet. Men jeg savner det og finne på noe sammen. Noen tips?
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2010 #2 Skrevet 10. oktober 2010 Hva liker han å gjøre da? Hvis det er du som pusher på med at dere skal finne på noe sammen, så er det kanskje lurt å prøve ting som han er interessert i. Hvis han tror at det å være sammen med deg innebærer jentefilmer/utesteder som du liker, men som ikke er noe han trives godt med, osv, så kan det godt hende han trekker seg unna av den grunn. hva brukte dere å gjøre sammen da dere først ble kjærester?
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2010 #3 Skrevet 10. oktober 2010 Hva liker han å gjøre da? Hvis det er du som pusher på med at dere skal finne på noe sammen, så er det kanskje lurt å prøve ting som han er interessert i. Hvis han tror at det å være sammen med deg innebærer jentefilmer/utesteder som du liker, men som ikke er noe han trives godt med, osv, så kan det godt hende han trekker seg unna av den grunn. hva brukte dere å gjøre sammen da dere først ble kjærester? Han liker data, film og elektronikk. I begynnelsen vi var sammen var vi mye ute og drakk, og dro på resturant, kino osv. Men når jeg spør han nå om vi skal reise på kino, så kommer han altid med en kommentar, "den filmen fikk ikke mange stjerner" eller "vi kan jo bare laste den ned i stede"
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2010 #4 Skrevet 10. oktober 2010 Hva holder han på med på data da? Spill? Eller bare surfing, nedlastinger, filmer/serier?Hvis han spiller, så kan dere jo prøve å spille noe sammen? helst noe han ikke har spilt før, siden han da kan bli utålmodig hvis du ikke lærer deg spillet å kjenne så raskt. Og hvis han sier det med nedlasting av film, hva med å si: god idé, da kan vi lage pizza som vi kan kose oss med samtidig (eller hva dere liker å kose dere med som et sånn kveldsmåltid). Eller kjøpe inn vin eller godterier eller sånt. Jeg er jente, men er av typen som trives best hjemme. Kunne godt tenkt meg å dra på kino en og annen gang, men du skriver reise på kino, så da er det kanskje et litt større prosjekt også? Liker heller ikke så godt å spise ute, da foretrekker jeg en romatisk/koselig middag hjemme. Men i starten av forhold går man gjene litt lengre enn det man ellers gjør, for man er jo i prosessen med å bli kjent, alt er nytt og spennende, osv. Har du snakket med han om at du savner å gjøre ting sammen? Ikke bebreidende, men på en litt mer åpen måte. Kanskje du kan få han til å tenke litt over hva dere kan finne på sammen som han har lyst til?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå