AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2010 #1 Skrevet 10. oktober 2010 Jeg fikk positiv EL test i dag.. Mannen reiser bort i morgen og blir borte frem til torsdag Vil positiv test si at jeg har EL nå, eller kommer den en av dagene.. Hadde sex i dag, men er redd det ikke er nok..??
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2010 #2 Skrevet 10. oktober 2010 Jeg fikk positiv EL test i dag.. Mannen reiser bort i morgen og blir borte frem til torsdag Vil positiv test si at jeg har EL nå, eller kommer den en av dagene.. Hadde sex i dag, men er redd det ikke er nok..?? Når du har positv eggløsningstest betyr det at LH hormonet som stiger til topps rett før eggløsning er på sitt høyeste. Det betyr at eggløsningen kommer i løpet av de neste 48 timene en gang. Hvis du hadde sex i dag kan det holde. Sædceller kan leve opptil 72 timer i egglederen din og ligge der og vente på egget. Noen mener også at sædceller også kan leve opptil 5 døgn.... Så man kan bli gravid selvom man ikke har sex akkurat eggløsningsdagen. Gå inn på denne nettsiden, der har jeg fått svar på mye jeg lurer på i hvertfall Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2010 #3 Skrevet 10. oktober 2010 Når du har positv eggløsningstest betyr det at LH hormonet som stiger til topps rett før eggløsning er på sitt høyeste. Det betyr at eggløsningen kommer i løpet av de neste 48 timene en gang. Hvis du hadde sex i dag kan det holde. Sædceller kan leve opptil 72 timer i egglederen din og ligge der og vente på egget. Noen mener også at sædceller også kan leve opptil 5 døgn.... Så man kan bli gravid selvom man ikke har sex akkurat eggløsningsdagen. Gå inn på denne nettsiden, der har jeg fått svar på mye jeg lurer på i hvertfall Lykke til! Sorry, glemte å legge ved nettadressen Her er den i hvertfall http://www.pernille.info/egglosning.htm
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2010 #4 Skrevet 10. oktober 2010 Gå inn på denne nettsiden, der har jeg fått svar på mye jeg lurer på i hvertfall Lykke til! Hvilken nettside? Får ikke opp noe link jeg...
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2010 #5 Skrevet 11. oktober 2010 Hvilken nettside? Får ikke opp noe link jeg... Her er den.... Skrev også at jeg glemte den... står i boksen under svaret mitt. Men uansett her er den igjen.... http://www.pernille..../egglosning.htm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå