Lista Skrevet 10. oktober 2010 #1 Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Lurer på hva slags farge/farger folk har på tekstilene sine på badet? Håndkler, badematter etc. Nevne gjerne også hva slags farge det er på gulv og vegger. Jeg skal snart flytte, vil derfor kjøpe nytt, men er usikker på hva jeg skal gå for! Endret 10. oktober 2010 av soenes
Vilma Skrevet 10. oktober 2010 #2 Skrevet 10. oktober 2010 Jeg leste: "hvilke farger har dere på testiklene på badet.." Haha! Uff Offwhite, brun, og andre jordfarger Synes også at det er fint med lys på badet, så har noen fine telysholdere i sølvaktig glass bl.a
Gjest Consensio Skrevet 10. oktober 2010 #3 Skrevet 10. oktober 2010 Vi leier, så vi får ikke gjort så mye med fargene på badet. Badet er delvis tapetsert, delvis tømmer og fliser i dusjen. Tapeten og tømmeret har original grønnfarge fra da huset ble bygd (ca 150 år siden) og flisene er offwhite og noen sorte. Vi har en del grønne håndkleder og badematte som tilfeldigvis sto helt i stil med grønnfargen på badet, og dusjforheng i grønt, lilla, oransje og brunt, mesteparten er gjennomsiktig. På benken der vasken er, har vi en del offwhite utstyr (såpedispenser, tannbørsteholder osv) Høres helt grellt ut når jeg beskriver det, men det er egentlig ganske fint
Gjest Raindrops Skrevet 10. oktober 2010 #4 Skrevet 10. oktober 2010 Veggene og alt av interiør som var der fra før er hvitt, og jeg har en del mørk lilla. Slik som håndklær, baderomsmatte og dusjforheng. Pluss noen hyller i lilla som henger på veggen ved hjelp av sugekopper, siden det ikke er noen hyller eller skap der og jeg ikke får lov til å ordne noe mer permanent (studentbolig). Gleder meg til jeg får mitt eget bad og mer frihet, tror jeg også da vil bruke sterke farger mot hvit basisfarge, lilla og turkis kanskje, det synes jeg er fint
Gjest Pet Skrevet 10. oktober 2010 #5 Skrevet 10. oktober 2010 Jeg har tre badematter (lilla, rød og mørk grønn) med matchende tilbehør (tannglass, såpedispenser, kroker som festes med sugekopp)og når jeg får lyst på litt forandring på badet bytter jeg på. Håndklærne er hvite. På gulvet er det grå fliser, på veggene hvite.
Lista Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter #6 Skrevet 10. oktober 2010 Raindrops: Hvor har du kjøpt disse hyllene? Bor selv i studentbolig og hater at man ikke kan henge opp noe! Dit jeg flytter er det kun én hylle på veggen.
MonThe Skrevet 10. oktober 2010 #7 Skrevet 10. oktober 2010 Har flislagt bad med lyse vegger og mørkt gulv. Har klart glass i tannbørsteholder/såperdisp/diverse beholdere til pynt etc. Noen sølvdetaljer (på lokkene på krukkene etc). Rosa gulvmatte. og noen rosa håndklær liggende framme i en hylle. Noen rosa telyseholdere på en glasshylle på veggen.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2010 #8 Skrevet 10. oktober 2010 Jeg er midt i en "jeg trenger nye hånduker og vil gjøre badet fint i samme slengen" fase. Har lysegule vegger og et...gulaktig gulv. Skapene er hvite. Jeg vil ha litt mørke håndduker, for da kan jeg være trygg på at hårfarge ikke vises på den jeg bruker til håret. :gjeiper: Jeg har sett meg rundt og funnet ut at jeg skal gå for en kombinasjon av grønt og mørk rosa. Det høres kanskje ikke pent ut, men jeg fant noen bilder når jeg googlet. Så hvis noen vet om et sted jeg kan få tak i gode, mørkerosa håndduker som ikke loer så veldig, så hadde jeg vært evig takknemlig!
Gjest Pet Skrevet 10. oktober 2010 #9 Skrevet 10. oktober 2010 På Lucky Duck har de mye fint til badet, også hyller og kurver og masse annet til å feste på veggen med sugekopp.
Amys Skrevet 10. oktober 2010 #10 Skrevet 10. oktober 2010 Raindrops: Hvor har du kjøpt disse hyllene? Bor selv i studentbolig og hater at man ikke kan henge opp noe! Dit jeg flytter er det kun én hylle på veggen. Svarer selv om du ikke spurte meg jeg Da jeg var på utkikk for et par år siden fant jeg det iallfall på jysk (av alle steder), IKEA, ting og Åhlens.
Gjest Raindrops Skrevet 10. oktober 2010 #11 Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Raindrops: Hvor har du kjøpt disse hyllene? Bor selv i studentbolig og hater at man ikke kan henge opp noe! Dit jeg flytter er det kun én hylle på veggen. Kjøpte dem på europris for et par uker siden De er i gjennomsiktig plast med masse hull i, er kanskje mer skåler enn hyller, slik som man gjerne har i dusjen til shampooflasker o.l. Men de gjør nytten og henger godt fast på veggen, uansett om man henger dem opp i dusjen eller ikke. Europris har også hyller i stål, men jeg fikk ikke til å henge opp den jeg kjøpte fordi sugekoppene ikke var bra nok. Endret 10. oktober 2010 av Raindrops
Gjest Melina* Skrevet 11. oktober 2010 #12 Skrevet 11. oktober 2010 Har hatt rød en stund, men vil nå bytte til lilla eller hvit. Regner med at det blir en kombinasjon av de to. Synes det gir mer liv til rommet enn å ha alt i samme farge. Jeg kjøper det meste av tekstiler på nett.
Villbringebær Skrevet 11. oktober 2010 #13 Skrevet 11. oktober 2010 (endret) Har lyse, nøytrale farger på badet. Her går det i grønt. Skal snart bytte til lilla. Advent, vet du Tannbørsten følger fargene på badet. Endret 19. desember 2010 av Villbringebær
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 11. oktober 2010 #14 Skrevet 11. oktober 2010 Badet er i en blanding av hvitt og rosa. Vi har en lyseblå matte på gulvet, og håndklær i diverse farger. Matching er ikke så nøye...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå