Gå til innhold

En god og varm genser til vinteren!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter!

Kan noen tipse meg hvor jeg får kjøpt en god og varm genser til vinteren? Gjerne med litt hals, også, og som går godt nedi livet/nedover rumpa, og ikke bare stopper med bukselinningen.

I forrige uke titta jeg på Cubus, lindex og bik-bok, men det var ikke noe spesielt inne da, bare tynne gensere, mens jeg tenkte på en litt tykk gjerne.

Videoannonse
Annonse
Gjest Consensio
Skrevet

Ooh, ønsker også tips om slike gensere.

Har funnet noen, men de stopper alltid ved bukselinningen og det syns jeg ikke noe om :)

Skrevet

HM har en til 199 eller noe som går nedenfor rumpa.. Litt tjukk, "strikket" med stor hals :)

Skrevet

Jeg har kjøpt en på Vero Moda :) Tror den kosta 299. Synes det er mange slike gensere ute jeg?!

Skrevet

Jeg har kjøpt en på Vero Moda :) Tror den kosta 299. Synes det er mange slike gensere ute jeg?!

Link?

Skrevet

Jeg slenger meg på denne, ingen som har tips? Jeg ønsker meg tynne ullgensere, ikke undertøy og ikke tjukke. De må være pene å se på, ikke trange og ikke fra H&M. Pris uvesentlig, kvalitet er must.

~ Lammelåret ~

Skrevet

Roe's Fashionhood har en lang genser i grått med noen vanvittig lekre skinndetaljer fra Sophie Faroh. Jeg gikk helt i fistel. Men den må jeg nok ønske meg til jul fra en imaginær, rik slektning. Eventuelt leve på potitt og kål en periode.

Men har inntrykk av at det er veldig mye fin strikk i år, også hos de billigere kjedene.

Skrevet

Jeg kjøpte nylig denne på Vero Moda. :)

Gjest Lizette
Skrevet

Jeg synes Benetton har mye fint, alt er i 100 % ull og de har et kjempegodt utvalg i farger!

Jeg handler nesten alle ullgenserne og -jakkene mine der siden det er et av de få stedene der et ullplagg faktisk inneholder bare ull, og ikke acryl eller polyester eller andre billigstoffer som bare føles ubehagelig å ha på.

Kvaliteten er også helt super, noen av Benetton-plaggene mine har jeg hatt i sikkert ti år, men de er faktisk fortsatt like fine!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...