Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært sammen med typen min i 2 år nå. Jeg har tenkt på det å slå opp med han en god stund. Problemet er at jeg vet jeg elsker han og vil ikke miste han for godt. Det som er er at jeg begynner å bli lei av å være i et fast forhold. Vi har hatt en god del unødvendige krangler i det siste, og han virker lei av meg (han sier han ikke er det..) og blir fort sint. Jeg er ikke forelsket lenger, men han betyr likevel alt for meg.

Vet ikke hva jeg skal gjøre.. har mistet gnisten men vil ikke miste han. Men han er den eneste kjæresten jeg har hatt, og jeg kjenner jeg har lyst til å oppleve nye ting om dere skjønner.

Hva har dere kommet til å gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i akkurat samme situasjon som deg.. jeg aner ikke hva jeg vil, og dessverre er det bare jeg som kan finne ut av det. Men situasjonen er slik at jeg elsker han, og jeg er nok ekstra knyttet til han siden han er min første kjæreste og samboer og ja generelt først i alt.. Jeg får sommerfugler i magen når jeg ser på han, men enkelte dager bryter jeg sammen og sier til meg selv at det ikke går lenger.. Det er så mye som skurrer. Men det er også han jeg vil ha.

Kanskje det er noen som har ett eller to gode råd...?

Det er alltid lettere å gi andre råd enn å følge dem selv, men tanker jeg selv har tenkt er; Er dette mannen jeg vil være sammen med resten av livet? Hva har vi til felles? Hva ønsker jeg innerst inne ? Vet det er vanskelig, sliter selv... :sukk:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...