Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei Hei.

Jeg og min samboer har nettop gjort det slutt, etter 3 gode og dårlige år sammen. Vi har også en datter sammen som er 2 år.

Vi fant ut sammen at dette er best, det har skjedd en del ting det siste året, dessuten så har vi ikke samme meininger og holdninger til ting som for meg er ganske viktige.

Jeg lurer liksom bare på hva nå? hvor skal jeg begynne... Jeg skal fortsette å bo i den leiligheten vi har leid sammen, betaler 7500 kr i husleie her + strøm. Jeg har nettop begynt i lønn og kommer til å tjene ca 10 000 i mnd. Vet dere om jeg har rett på noe støtte fra nav, i såfall hva? Å tror dere at jeg kommer til å kunne klare å sitte med leiligheten alene? jeg kommer jo til å få bidgrag fra han. Han jobber i nordsjøen så tjener relativt bra, å det er også jeg som kommer til å ha foreldre retten til datteren vår. Utgifter som jeg har er husleie(7500) strøm/tv/internett på ca 3000 i mnd til sammen, barnehage 2500, telefonregning ca 500... Hadde vært fint om noen kunne delt erfaringer eller vet noe om dette her. Jeg skal på NAV på tirsdag, men har før hatt dårlig erfaring med de folka der...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg betaler 8000 på huset og har 3 barn. Tjener ikke noe særlig bra i jobben min. Får overgangstønad i 2 år til. Klarer meg helt greit, men om 2 år må jeg ha en ny jobb der jeg tjener bedre. Får stønad til barnetilsyn og forskudd på bidrag fra nav. Lykke til. Det ordner seg alltid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...