AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2010 #1 Skrevet 10. oktober 2010 Hva er grunnen til at folk er medlemmer på et diskusjonsforum? For min del er det det at jeg synes det er fin trening i skriftlig formulering, gøy å høre andres meninger om ting, og kanskje finner jeg en og annen matnyttig opplysning.
Gjest Caylee Skrevet 10. oktober 2010 #2 Skrevet 10. oktober 2010 Morsomt egentlig Artig å diskutere med voksne folk. Og man får råd om ting, og kan diskutere ting som man intreserer ser for. Har faktisk fått bedre ordforåd, og blitt bedre til å skrive rett:)
Gjest strykebrett Skrevet 10. oktober 2010 #3 Skrevet 10. oktober 2010 Jeg syns for det for det første at det er gøy. Dessuten lærer jeg mye av å klikke meg inn på tråder som omhandler tema jeg ikke har peiling på selv. Det er også interessant å lese om hvordan forskjellige folk oppfatter ulike situasjoner. Og så liker jeg å få inspirasjon om mat og slike ting
Shade Skrevet 10. oktober 2010 #4 Skrevet 10. oktober 2010 Tidsfordriv Det er ikke så ofte jeg stiller spørsmål selv men det er gøyt å delta i diskusjoner og å se hvor mange slags tanker og meninger det finnes om forskjellige ting. Og innemellom kommer det tråder med en helt enorm underholdningsverdi grunnet bizarre meninger
Gjest Atanih2 Skrevet 10. oktober 2010 #5 Skrevet 10. oktober 2010 Jeg tror jeg først fant KG etter at jeg søkte på noe på google, og da kom det vel en tråd om det opp. Så fant jeg ut at her var det en del gode svar som kom inn på det meste. Selv synes jeg det er greit å spørre om ting her som jeg ikke føler jeg får noe ordentlig svar på på noen annen måte. Jeg har nok laget en god del tråder, fordi jeg synes det har blitt alt for lett å bare spørre her
Sweetpea25 Skrevet 10. oktober 2010 #6 Skrevet 10. oktober 2010 Artig å sitte her inne å diskutere, lese tråder - og kanskje komme med råd, samt få råd! Dessuten er det også et fint tidsfordriv
pingeline Skrevet 10. oktober 2010 #7 Skrevet 10. oktober 2010 Jeg havnet også her fordi jeg googlet noe også kom KG opp. En stille kveld fant jeg ut at det var underholdning i massevis på forumet her, så jeg stikker innom for å få brukt hodet litt når jeg kjeder meg.
Gjest Sommertid Skrevet 10. oktober 2010 #8 Skrevet 10. oktober 2010 Underholdning =) Så lerer man jo masse her inne også. Merker at jeg er mye mere oppmerksom på hvordan jeg formulerer meg etter jeg begynnte å skrive her inne.
Gjest Eventyr3 Skrevet 10. oktober 2010 #9 Skrevet 10. oktober 2010 vel, jeg fant ut om KG for noen år siden da jeg trengte hjelp og råd angående vasking av tøy. Og nå nylig trengte jeg hjelp med noe annet, Så da registrerte jeg meg her. Jeg ble også litt overasket at det ikke bare var babyprat her osv. Virker som et greit forum og delvis modent. Selv om noen topics tar kaka. Ellers er det jo alltids gøy å diskutere og høre hva andre har å si om forskjellige ting/aktuelle saker osv.
Christina_ Skrevet 10. oktober 2010 #11 Skrevet 10. oktober 2010 Hadde en stressak, så jeg endte med å spørre her, også har jeg blitt her siden! Er veldig greit egentlig, kan spørre om ting, og lese om ting jeg ikke ante noe om. Noen ganger er det deilig å være anonym, og kunne spørre om ting.
Likeverdig Skrevet 10. oktober 2010 #12 Skrevet 10. oktober 2010 Jeg havnet også her fordi jeg googlet noe også kom KG opp. En stille kveld fant jeg ut at det var underholdning i massevis på forumet her, så jeg stikker innom for å få brukt hodet litt når jeg kjeder meg. Samme med meg. Og enig i at det er god underholdning Samt at jeg er mye alene etter samlivsbrudd, så har mye tid å slå ihjel innimellom...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå