AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2010 #1 Skrevet 10. oktober 2010 Holder på å lage eggedosis. Skal spise kun eggedosis, som godt Men hva annet kan jeg ha i enn egg og sukker, så det blir godt? Ikke Conaq eller sjokoladepulver ^^
-Fisken- Skrevet 10. oktober 2010 #2 Skrevet 10. oktober 2010 Presset appelsinsaft eller sjokoladebiter.
Britt Banditt Skrevet 11. oktober 2010 #3 Skrevet 11. oktober 2010 Husker vi pleide å ha sjokoladebiter og/eller banan i da vi var små.
Gjest Consensio Skrevet 11. oktober 2010 #4 Skrevet 11. oktober 2010 Sjokoladebiter og appelsinbiter Oi, nå fikk jeg lyst på eggedosis igjen, hehe, mange år siden jeg har spist det sist.
Batteri Skrevet 11. oktober 2010 #5 Skrevet 11. oktober 2010 Rått egg og sukker som godis...? Det hørtes helt ærlig talt ikke så digg ut.
Gjest Eurodice Skrevet 11. oktober 2010 #6 Skrevet 11. oktober 2010 Rått egg og sukker som godis...? Det hørtes helt ærlig talt ikke så digg ut. Det skal piskes sammen til det er hvitt og luftig da, vet du . Har du aldri spist eggedosis?
Batteri Skrevet 12. oktober 2010 #7 Skrevet 12. oktober 2010 Det skal piskes sammen til det er hvitt og luftig da, vet du . Har du aldri spist eggedosis? Smakt på litt under kakebaking - ja. Laget meg en skål for å kose meg - nei. Nå er jeg kanskje i overkant skeptisk til rått egg da.
Gjest Eurodice Skrevet 12. oktober 2010 #8 Skrevet 12. oktober 2010 Smakt på litt under kakebaking - ja. Laget meg en skål for å kose meg - nei. Nå er jeg kanskje i overkant skeptisk til rått egg da. Hvorfor det, på grunn av fare for salmonellabakterier?
Batteri Skrevet 12. oktober 2010 #9 Skrevet 12. oktober 2010 Hvorfor det, på grunn av fare for salmonellabakterier? Nei, salmonella er vel heller sjeldent her til lands. Jeg tenker mer på at jeg synes det er ekkelt med noe som kommer rett fra dyr ubehandlet. Og så er jo eggehvite og "gørra" inni ganske udelikat.
Gjest Eurodice Skrevet 12. oktober 2010 #10 Skrevet 12. oktober 2010 Nei, salmonella er vel heller sjeldent her til lands. Jeg tenker mer på at jeg synes det er ekkelt med noe som kommer rett fra dyr ubehandlet. Og så er jo eggehvite og "gørra" inni ganske udelikat. Vi har vel alle våre "greier". Jeg kan styre min begeistring for rå fisk, for eksempel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå