AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2010 #1 Skrevet 10. oktober 2010 Jeg traff en kjekk mann på byen, vi hadde en het natt, pratet masse og utvekslet telefonnr. Tok avskjed med en klem og et kyss. Finnes det noen mulighet for at det kan utvikle seg videre? Eller er og blir en het natt etter byen en ons?
Gjest Raindrops Skrevet 10. oktober 2010 #2 Skrevet 10. oktober 2010 Kommer helt an på. Jeg møtte min nåværende kjæreste på byen. Begynte med en ons, utviklet seg til et useriøst forhold der begge mente at vi ikke ville ha følelser og endte med at vi ble et par.
Gjest strykebrett Skrevet 10. oktober 2010 #3 Skrevet 10. oktober 2010 Har ikke skjedd med meg, men jeg kjenner flere par som har vært sammen lenge og som først traff hverandre som ons.
*appifany* Skrevet 10. oktober 2010 #4 Skrevet 10. oktober 2010 Det skjedde med meg og Ingen av oss var på utkikk etter kjæreste, vi bare endte opp sammen Vi er sammen enda, og har det helt fantastisk
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2010 #5 Skrevet 10. oktober 2010 Ja, har hendt meg. Møtte han på vorset, var med han hele kvelden på byen. Han overnattet hos meg (men ikke sex, bare klining). Møttes på byen dagen etter også, hadde sex. Så ble vi sammen etter noen uker med "henge sammen".
lille pus Skrevet 11. oktober 2010 #6 Skrevet 11. oktober 2010 ja. det har skjedd meg nå iallefall - kan vel si at vi ble sammen med engang. har det fremdeles Herlig :rødme:
Gjest Little princess Skrevet 11. oktober 2010 #7 Skrevet 11. oktober 2010 Kommer helt an på. Jeg møtte min nåværende kjæreste på byen. Begynte med en ons, utviklet seg til et useriøst forhold der begge mente at vi ikke ville ha følelser og endte med at vi ble et par. Thihih! Samme med oss, nå er vi superlykkelige og samboere og ingen av oss har hatt det bedre tror jeg :rødme:
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2010 #8 Skrevet 11. oktober 2010 Han var bare ute etter et ligg, jeg skulle bare ut å ha det gøy med venninner. Han syntes jeg var pulbar og og tok meg med hjem. Jeg synes han var kjekk, så det var greit for meg. Vi pratet, koste og hadde sex hele natten. Jeg sovnet i armkroken hans og våknet på samme sted. Da var begge to edru og gruet oss for de pinlige pausene og venting på taxi osv. Jeg endte opp med å tilbringe hele formiddagen der. Vi satt ved kjøkkenbordet og pratet. Jeg inviterte han på middag hos meg, for jeg tenkte at sexen var jo dritgod, og en pulevenn er jo greit å ha. Han takket ja, for han syntes gratis middag etterfulgt av fitte hørtes ut som en god idé. Ingen av oss så for oss eller ønsket egentlig et forhold, men etter han hadde vert oss meg, og vi fikk føle på den vanvittige kjemien i edru tilstand så var det ingen vei tilbake. Vi har snart vert kjærester et år nå. Det kan altså gå, selv om ingen av partene egentlig er innstilt på det, men da bør det være en nesten magnetisk tiltrekningskraft der.
Gjest Raindrops Skrevet 11. oktober 2010 #9 Skrevet 11. oktober 2010 Thihih! Samme med oss, nå er vi superlykkelige og samboere og ingen av oss har hatt det bedre tror jeg :rødme: Var veldig spennende og litt komisk den overgangen mellom kyniske elskere til kjærester Gjerne sagt i fylla fra meg: "Duuuu? Jeg er egentlig litt glad i deg " Eller fra han på vei hjem fra byen om natta: "Av en eller annen merkelig grunn har jeg lyst til å holde deg i hånda. :klø: " Samtidig som begge nektet å være den som tok opp de faktiske følelsene først, alt for mye stolthet
Gjest Little princess Skrevet 12. oktober 2010 #10 Skrevet 12. oktober 2010 Haaha ja, overgangen der var litt vittig egentlig. Begynte med knulling, -for å si det slik- deretter ble det romantiske middager over en flaske vin, så gikk det over til å tilbringe nettene sammen, også kom den man ser komme "duuu.. jeg hadde blitt glad om du ikke.. lissom.. blir med noen andre hjem hvis muligheten skulle.. eh.. by seg." (meg) også gikk det et par måneder der folk refererte til oss som kjærester, mens vi blånekta heftig Også sist høst så lå vi i senga etter en fest der det kom sjenert fra han "Du, jeg tenkte at det bare kunne være oss to?" Meg: "hææ?" "Vil du bli sammen med meg?" Naw :rødme: Rare greier det der
Wonders Skrevet 12. oktober 2010 #11 Skrevet 12. oktober 2010 jeg traff min på byen, ingen het natt fysisk sett, men jeg var soleklar oven for meg selv at han var The One. Husker han spurte om jeg ville ha natt-mat. Jeg misforstod og kjeftet han huden full, at jeg ikke var noe pakkis-hore man gir en kebab og la meg på ryggen. Han klødde seg i hodet å sa bare oki oki... Jeg vet nå at han alltid spiser natt-mat etter byen Han fikk følge meg hjem da, og jeg fikk hans visittkort. Han fikk mitt nr. Og det var det. Vi danset litt sammen, men pratet utrolig mye... Morgenen etter, kl; 11.00 ringte han og ville treffes, vi gikk tur, bestillte pizza og dro hjem til han. Han hadde vasket bilen, kjøpt inn potetgull og annet godis. Og satt på lava-lampene sine før han dro. Forberedt seg skikkelig. Gikk ennå noen dager før vi kysset. ÅH my GOD jeg trodde jeg skulle sprekke av glede. Først 3 år etter fortalte han meg at han var skuffet over at han ikke fikk hade-kyss den kvelden...
taylor83 Skrevet 12. oktober 2010 #12 Skrevet 12. oktober 2010 Kjenner jeg blir så glad av å lese slike solskinnshistorier :D Det virker på meg som at menn har lettere for å være kyniske og gi f... i de som de er intime med. Likevel tror jeg det må ligge en viss interesse hos mennene der om de vil fortsette å møte dama. Greit nok at de er ute etter sex og ikke orker å sjekke opp nye damer hver helg bare for å få seg noe, og at det ikke er like stas for alle menn å ha flest mulig sexpartnere (delvis aldersbetinget?), men det må jo være en grunn til at de slo seg til ro med akkurat DEN dama, eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå